لغو سفر دوچرخه‌سواران معلول به فرانسه

به گزارش شفاف، مهدی محمدی گفت: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان 7 مهرماه در فرانسه برگزار می شود و قرار بود 29 مهرماه به همراه بهروز فرزاد به این مسابقات بروم.

وی گفت: در این مسابقات به دلیل اینکه رده بندی بین المللی نیز انجام شد، بهروز فرزاد باید با هزینه شخصی در این مسابقات شرکت می کرد که متاسفانه شرایط اعزام وی محقق نشد.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا 2022 از هند نیز گفت: البته هدف اصلی من بازی های پاراآسیایی هانگژو چین است و برای کسب بهترین مدال به این بازی ها توجه کرده ام.

وی در خصوص تمرینات خود برای آمادگی برای حضور در هانگژو چین گفت: چون در سیاست کمیته ملی پارالمپیک اکنون که وجود دارد جزو شانس های کسب مدال طلا در بازی های پاراآسیایی محسوب می شوم. مسابقه ای در پیش نیست، تمرکز اصلی من روی کار است، شروع به کار کردم تا خودم را برای این بازی ها آماده کنم.

وی همچنین از اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان انتقاد کرد و اعلام کرد: با وجود اینکه چندین سال است در مسابقات دوومیدانی برای این استان مدال می آورم اما هیچگاه مورد حمایت قرار نگرفته ام و همیشه از سوی مسئولان با مخالفت مسئولان مواجه شده ام. استان زنجان . از آنجایی که در زنجان پیست مناسبی وجود ندارد، باید تمرینات خود را در جاده ها دنبال کنم که متأسفانه خطرات زیادی برای زندگی من به همراه دارد، برای جلوگیری از این خطرات بارها از اداره کل ورزش و جوانان استان درخواست کرده ام تا مرا اسکورت کنید که متأسفانه نکردند، به این موضوع توجه نکردند، قدر مدال آور خود را ندانستند.

محمدی در پایان گفت: با وجود اینکه تنها مدال آور استانی در رشته دوچرخه سواری هستم، هیچ گاه تحت حمایت آنها نبودم و تنها زمانی که مدال گرفتم، مسئولان با گرفتن عکس یادگاری به من اطلاع می دهند.

دکمه بازگشت به بالا