لایحه متمم بودجه اجازه از شورای شهر برای افزایش هزینه‌های سرمایه‌ای شهرداری تهران

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در خصوص تفسیر طرح قانون افزایش بودجه سال 1402 شهرداری تهران که با تعدادی از موارد به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شده است. بیش از 310 هزار میلیارد ریال، گفت: اکنون با توجه به سیاست‌های شهردار تهران و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از سقف بودجه فراتر رفته و وضعیت درآمدی در دو بخش نقدی و غیرنقدی از رشد چشمگیری برخوردار است.

به گزارش شیمیشی، لطفی فروزنده تاکید کرد: در چهار سال گذشته هیچ افزایشی در بودجه ما صورت نگرفته است و پس از این مدت برای اولین بار است که به دلیل افزایش درآمد نیاز به افزایش سطح بودجه داریم که اتفاق مبارکی برای شهرها و شهرها است. شهرها. . برای اینکه بتوانیم این سقف اعتبار را خرج کنیم باید پیشنهاد تغییر را به شورای شهر ارائه می کردیم. امسال اتفاقات مهمی در بخش‌های مختلف از جمله آسفالت و تکمیل پروژه‌های عمرانی رخ داد.

لایحه اصلاح بودجه مجوز قانونگذار برای افزایش هزینه های سرمایه ای ماست

فروزنده به افزایش هزینه های سرمایه ای برای پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت: اصلاحی که باید در پروژه های عمرانی انجام شود نشان می دهد این توسعه ای که در تغییر بودجه لحاظ شده، مجوز شورا برای کاهش سرمایه ماست. هزینه های اضافی

به گزارش سایت سیتی، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران درباره افزایش درآمدهای شهرداری تهران و پیش بینی پروژه قانون بودجه افزایش یافته گفت. از جمله (ساخت آسفالت و بزرگراه)، خدمات شهری (شامل پسماند و بهبود سیستم‌های پسماند و نظافت شهری) و بخش فرهنگی که به هر چهار بخش اختصاص دارد. اما طبق نظر شورا کار شهرداری حمل و نقل عمومی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا