قابلیت‌های هوش‌مصنوعی پرچمدار سامسونگ لو رفت!

سامسونگ سری گلکسی اس 24 را در 27 دسامبر معرفی خواهد کرد. انتظار می رود سه گوشی این سری دارای ویژگی های هوش مصنوعی جدیدی باشند. در حال حاضر، برخی از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی این سری ظاهر شده است.

با توجه به پست یک منبع آگاه در X، سری Galaxy S24 از هوش مصنوعی خود، یعنی “Galaxy AI” در مرور اینترنت و ساخت فیلم های اسلوموشن استفاده خواهد شد. در رابط کاربری Galaxy One UI 6.1، هوش مصنوعی می تواند کارهای زیادی را در مرورگر انجام دهد. به عنوان مثال، Galaxy AI محتوای مهم یک صفحه وب را شناسایی می کند. همچنین این هوش مصنوعی قابلیت ترجمه متن و خلاصه نویسی مقالات را نیز خواهد داشت. این ویژگی ها می توانند به بهبود بهره وری شما و کاهش زمان انجام کارهایی مانند خواندن و درک مقالات کمک کنند.

قابلیت های هوش مصنوعی پرچمدار سامسونگ فاش شد!

هوش مصنوعی در سری گلکسی اس 24

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که با رابط کاربری جدید و هوش مصنوعی، می‌توان هر قسمت از یک ویدیو را انتخاب کرد و نسخه اسلوموشن آن را بدون نیاز به اپلیکیشن جداگانه ساخت. با این حال، باید منتظر رویداد 27 دسامبر باشیم تا ببینیم این ویژگی در عمل چقدر خوب عمل می کند.

برخی دیگر از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی نیز فاش شده‌اند، مانند خلاصه کردن یادداشت‌ها در برنامه نوت سامسونگ، ترجمه فوری در حین تماس، تولید والپیپر هوش مصنوعی برای پس‌زمینه یا تصویر قفل شده. همچنین این هوش مصنوعی ممکن است به شما امکان استخراج سوژه های مختلف از عکس ها و فیلم ها را بدهد.

در مجموع، سامسونگ از سال 1988 که اولین گوشی خود را عرضه کرد، نوآوری های زیادی را به دنیای گوشی ها آورده است. این شرکت با عرضه سری گوشی های نوت صفحه نمایش های بزرگ تری را به بازار عرضه کرد. بعداً در سال 2014، یک گوشی مقاوم در برابر آب را معرفی کرد. در سال 2020، تلفن های تاشو حساس به لمس را به بازار عرضه کرد که یادآور گوشی های قدیمی این شرکت است. اکنون به نظر می رسد که در سال 2024، این شرکت با معرفی Galaxy AI به نوآوری خود ادامه دهد.

227227

دکمه بازگشت به بالا