فعلا به لیگ برتر فکر نمی‌کنیم/ تیم ملی با قلعه‌نویی موفق می‌شود

سعید دکسی: فعلا به لیگ برتر فکر نمی کنیم/ تیم ملی با قلناوی پیروز می شود.

سرمربی شمس آذر قزوین گفت: الان به فکر حضور در لیگ برتر نیستیم.

سعید دخی مربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری شیمیشی گفت: خوشبختانه در این فصل حضور خوب و موفقی در لیگ دسته اول داشتیم و توانستیم از انتهای جدول به بالای جدول برسیم و تنها در یک هفته از فصل به اوج نرسیدیم که شگفت انگیز است. . برای تیم و باشگاه ما این امر با حضور موفق مدیران و مسئولان، اعضای کادر فنی و بازیکنان محقق شد.

وی همچنین تاکید کرد: هدایت تیم شمس آذر در شرایطی رقم خورد که تیم ما در استانی قرار دارد که با موانع زیادی از سوی مسئولان فوتبال مواجه است اما با تلاش نمایندگان این باشگاه با بهترین شرایط و بهترین نتایج به لیگ برتر رسیدیم. ارائه فوتبال خوب و سطح بالا.

شمس آذر سرمربی تیم ملی درباره شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: در این بازی بهترین تیم زمین بودیم و در این دیدار مستحق برد بودیم اما در یک بازی نتیجه را به حریف دادیم گرفتار اشتباهات داوری شدیم و پنالتی ما اعلام نشد. اما در فصل 10-12 امتیاز داور را از دست دادیم. از طرفی اگر یکی در این فصل اشتباه داور را به نفع ما بگوید، به او پاداش می دهم!

سعید دهیکی درباره برنامه خود برای حضور در لیگ برتر با تیم شمس آذر به خبرنگار شیمیشی گفت: من و تیمم اکنون هدف کوتاه مدت ادامه روند رشد خود در لیگ یک را دنبال می کنیم و فعلاً به لیگ برتر فکر نمی کنیم. حالا همه نگاهمان به بازی وان پارس است و می خواهیم بازی را با برد تمام کنیم و سه امتیاز را بگیریم. تا پایان بازی های این فصل به دیدارهای لیگ یک فکر می کنیم و پس از پایان فصل تلاش می کنیم در لیگ برتر موفق باشیم.

این بازیکن سابق فوتبال درباره تیم ملی و انتخاب امیری خلنویی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: در مصاحبه های قبلی ام گفته بودم که قلعه نویی بهترین انتخاب و انتخاب تیم ملی ایران است و حالا که این انتخاب برای تیم ملی انجام شده است باید بگویم قلعه نویی می تواند در تیم ملی موفق شود. . او مربی ای است که سال ها سابقه مربیگری دارد و یکی از با استعدادترین مربیان فوتبال است. مطمئنم ایران با حضور قلعه نویی در تیم ملی می تواند قهرمان جام ملت های آسیا شود.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای دادن و صدای مخالف

دکمه بازگشت به بالا