فصل نقل و انتقالات بازیکن جذب می‌کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمد ربیع در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران استان اصفهان در بازی های آسیایی. پاراآسیایی هانگژو آنلاین در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: به دعوت جواد محمدی مدیر کل ورزش اصفهان و دوستانی که چندین بار با من تماس گرفتند برای این مراسم آمدم.

وی در خصوص شرایط تیم فوتبال ذوب آهن نیز توضیح داد: به مرحله خاصی از پروژه ذوب آهن رسیده ایم و هدف این است که با گذشت زمان جلو برویم و برنامه های خود را در تیم اجرایی کنیم.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا محمدرضا حسینی برای نیم فصل دوم به جمع ذوبی ها اضافه می شود، گفت: طبیعی است که در زمان نقل و انتقالات روی نقاط ضعف تیم کار شود. فصل، در پنجره نقل و انتقالات قبل از فصل عادی.” ما جلو آمدیم و حالا دو بازیکن مصدوم داریم که باید آنها را پر کنیم. محمدرضا حسینی در ابتدای فصل مصدوم شد اما وضعیت او بهتر است. تیم ما در حال تمرین است، باید ببینیم چه می شود.

ربیعی با بیان اینکه در حال تلاش برای جذب بازیکنان داخلی و خارجی هستیم، گفت: مدیران باید در مورد بودجه باشگاه صحبت کنند، تیم ما با محدودیت بودجه ای که فدراسیون تعیین کرده فاصله دارد و از هیئت مدیره می خواهیم نیازهای ما را برطرف کند. ” سرمایه، پایتخت

وی همچنین گفت: برنامه اردوی خود را برای نیم فصل دوم با باشگاه اعلام کرده ایم. این هفته با پیکان بازی داریم که تیم خوب و منسجمی است ما همچنین باید با آمادگی روحی و فنی به مصاف این تیم برویم.

آن یکی

دکمه بازگشت به بالا