غریب‌آبادی: مردم ایران هنوز پای انقلاب ایستاده‌اند

دبیر کانون حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم ایران پس از گذشت ۴۵ سال همچنان پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند.

به گزارش شیمیشی، خریب آبادی در حاشیه برگزاری آیین 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 45 سال از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران می گذرد. ما کشوری هستیم که با پیروزی انقلاب اسلامی هدف حملات و حملات گروه های تروریستی و قتل های مختلف قرار گرفته ایم.

خریب آبادی به جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و گفت: در جنگ تحمیلی اکثر کشورها از صدام حمایت کردند و برای تامین نیازهای دفاعی خود با مشکل صادرات سلاح مواجه بودیم اما امروز انواع سلاح و حتی یکی از آنها را تولید می کنیم. ” کشورهای صادرکننده تسلیحات.” ما توسعه یافته ایم.

وی تاکید کرد: یکی از ویژگی های مهم فناوری تسلیحاتی ایران، قدرت موشکی پیشرفته است که نه برای اهداف تهاجمی، بلکه برای اهداف دفاعی است و این نیرو چه ترسی در دل دشمنان انقلاب اسلامی انداخته است.

خریب آبادی یادآور شد: این گونه تحولات مایه مباهات ماست. ما مدیون خون شهدایی چون شهید تهرانی خدام و همه دانشمندان و نزدیکانی هستیم که در پیشرفت ایران در این زمینه کمک کرده اند.

وی در ادامه سخنان خود درباره حضور پر افتخار مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمنی گفت: مردم حتی پس از گذشت 45 سال بر آرمان های انقلاب و نظام خود و هر سال در 22 بهمن ایستاده اند. راهپیمایی باشکوهی خود را نشان می دهد. ما هیچ کشور دیگری مانند ایران نمی شناسیم که میلیون ها نفر به خیابان ها بیایند و از نظام سیاسی خود حمایت کنند.

دبیر کانون حقوق بشر در پایان ضمن تشکر از مردم گفت: ملت نمونه داریم که آماده انتقال پیام ثبات و وحدت به جهانیان است و همین موضوع مسئولیت مسئولان را در ارائه جدی تر می کند. آنها را خدمات بیشتر به مردم

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا