عینکی برای ناشنوایان ! – شیمیشی

قبلاً عینکی را دیده‌ایم که دوربین به نابینایان می‌گوید به چه چیزی نگاه کنید. عینک جدیدی که «صدا» نام دارد با عینک های قدیمی کمی متفاوت است زیرا دارای میکروفونی است که متن حرف های دیگران را نشان می دهد.

این عینک که ساخت کشور اسلوونی است اکنون به عنوان نمونه اولیه عرضه می شود. این عینک دارای یک میکروفون لغو صدا در جلو، با صفحه نمایشی مانند عینک گوگل، یک ریزپردازنده مبتنی بر اندروید، یک صفحه نمایش لمسی که عملکرد آنها را کنترل می کند و یک باتری لیتیوم پلیمری دارد. آنها به طور طبیعی با لنزهای شفاف عرضه می شوند.

به گفته طراحان، فناوری Voicee می تواند گفتار فردی را که در متن با کاربر صحبت می کند، ارائه دهد.

این فنجان ها بدون هیچ وسیله پشتیبانی دیگری کار می کنند، می توان آنها را به یکی از پنج زبانی که تاکنون شمارش شده تنظیم کرد و گفته می شود کمتر از 100 گرم وزن دارند. گزارش ها نشان می دهد که یک بار شارژ باتری می تواند بیش از 24 ساعت دوام بیاورد.

Voicee اولین شرکتی نیست که چنین محصولی را ارائه می دهد. نمونه های دیگر نمایش واقعیت افزوده LTCCS است که نتوانسته به هدف مالی خود دست یابد. مثال دیگر TranscribeGlass است که در حال حاضر در حال توسعه است. مثال سوم برنامه ای است که توسط Google Glass ارائه شده است. با این حال، اسپیکر باید با یک گوشی هوشمند اندرویدی صحبت کند.

فنجان های رأی را می توان با قیمتی کمتر از 540 دلار خریداری کرد، زیرا آنها هنوز یک محصول تجاری کامل نیستند. اگر این بطری ها به مرحله تولید برسند، با قیمت 675 دلار عرضه می شوند.

دکمه بازگشت به بالا