عکس| تأثیرگذاری مثبت قایدی، بیشتر از گلزنی!

مهدی قیدی در یکی از گل های تیمش مقابل الوصل تاثیر گذاشت و زمینه را برای خلاصی از دست مدافع حریف فراهم کرد و کلبا بازی خوبی را مقابل الوصل پیشرو انجام داد و این دیدار با برتری 2 بر یک میزبان به پایان رسید. مهدی قیدی اگرچه نتوانست دروازه حریف خود را باز کند اما در روند بازی موثر بود.

عکس تاثیر مثبت یک لیدر بیشتر از گلزنی است!

آفتاب نیوز:

در واقع تنها هدف اتحاد کلبا روی حرکت ستاره ببرهای ایران محقق شد. جایی که مهدی قیدی پس از پاس مستقیم به مدافع، ضربه خود را به سمت دروازه فرستاد و دروازه بان الوصل آن را برگشت داد و روی ریباند آن ضربه بود که گوستاوو توانست دروازه تیمش را باز کند.

قیدی در اخراج بازیکن میزبان نیز بسیار موثر بود. در دقیقه 90 بازی بود که کلبا وینگر ایرانی توانست از سد سالم جمعه بگذرد و این بازیکن برای جلوگیری از حمله خطرناک مجبور شد قیدی را پایین بیاورد و داور مسابقه مکزیکی علامت دوم را به جوما داد. کارت زرد

البته در دقایق پایانی نیمه اول صحنه مشکوکی برای بازیکن سابق رخ داد. جایی که مهدی قائدی وارد محوطه جریمه شد و زانوی راست سوفیان بفتینی پشت پای چپ قیدی افتاد و باعث زمین خوردن او شد اما سزار راموس داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

قیدی اگرچه در این دیدار گلزنی نکرد اما در جریان بازی تاثیرگذار بود و تک گل مسابقه را به ثمر رساند و بازی قابل قبولی ارائه کرد.

عکس تاثیر مثبت یک لیدر بیشتر از گلزنی است!

دکمه بازگشت به بالا