عکس | اولین تصویر از یک بشقاب پرنده که 672 سال کشیده شد!

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاینبا این حال، در میان همه این موارد، ناهنجاری های دیگری نیز وجود دارد که حتی نویسندگان نیز نتوانسته اند توضیح دهند.

تصویر یک نقاشی 1350 ظاهر یک موشک در حال پرواز را نشان می دهد

هیچ چیز نمی تواند چیزهای عجیب تاریخ را توجیه کند. همین امر در مورد کاغذ دیواری ارائه شده در بالا نیز صدق می کند. این نقاشی دیواری در صومعه دکانی در ویسوکی صربستان به نمایش گذاشته شده است.

خاستگاه این صومعه

صومعه دکانی در سال 1350 میلادی به دستور استفان دکانسکی پادشاه صربستان ساخته شد و به همین دلیل این صومعه به نام وی نامگذاری شد. هنرمند پشت نقاشی دیواری ناشناخته است، اگرچه امضای آن “سرژ” است، اما هیچ سابقه تاریخی از چنین نامی وجود ندارد.

این نوع نقاشی های دیواری در صومعه های ارتدکس بسیار رایج هستند و اغلب لحظات مهم کتاب مقدس را با توجه زیادی به جزئیات به تصویر کشیده شده در نقاشی به تصویر می کشند. این نقاشی های دیواری نیز باید بر اساس کیفیت جزئیات تایید شوند، در غیر این صورت کل قطعه باید دوباره رنگ آمیزی شود.

این بدان معنی است که یوفو (شیء پرنده ناشناس) که در داخل نقاشی دیواری به تصویر کشیده شده است ممکن است از یک پرونده کتاب مقدس گمشده باشد که ما از آن اطلاعی نداریم.

تصویر یک نقاشی 1350 ظاهر یک موشک در حال پرواز را نشان می دهد

اریش فون دانیکن نویسنده و مورخی است که از این ایده حمایت می کند که هوش فرازمینی به بشریت کمک کرده تا به نقطه ای برسد که بتواند تکامل یابد. او در کتابی که به نام اعراب خدایان نوشته است نیز بیان می کند که بسیاری از شواهد، مانند دیواری که از آن صحبت می کنیم، دلیلی برای دروغ گویی و بازنویسی تاریخ ندارد.

227227

دکمه بازگشت به بالا