عکس| امید ابراهیمی به دوران استقلال برگشت!

امید ابراهیمی که قبل از جام جهانی 2022 مصدوم شده بود و به دلیل مصدومیت در این رقابت های مهم شرکت نکرد، با نظر امیر قلناوی در آخرین روز فیفا مجددا به تیم ملی دعوت شد و پس از آن به میدان رفت. بهترین بازی های شمال سه بازی متوالی در لیگ ستارگان انجام داد و یک گل زد و یک پنالتی را تبدیل به گل کرد.

عکس امید ابراهیمی به دوران استقلال بازگشت!

آفتاب نیوز:

ستاره سابق استقلال که در اولین بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی 2026 یار تعویضی بود و پس از گلزنی برای شمال مقابل قطر اس سی در مقابل ازبکستان روی نیمکت حضور داشت. او در مقابل الغرافه درخشید.

امید ابراهیمی در شرایطی قهرمان شد که تیمش با نتیجه یک بر صفر مقابل الغرافه در آستانه شکست قرار گرفت و در وقت های تلف شده با یک شوت آکروباتیک پیشتاز شد تا تیمش نجات پیدا کند. از ششمین باخت فصل در لیگ ستارگان قطر در لحظات پایانی.

در دقیقه 24 ابراهیمی با این کنترل به گل رسید و به سمت دریاچه الغرافه شوت زد که داور هندی به اشتباه آن را گرفت.
الشمال که در سه هفته متوالی 1 و 2 پیروز شده بود، در دیدار مقابل الغرافه به دنبال نتیجه بود و در آخرین لحظات بازی امید ابراهیمی و گل دامی ترائوره ​​به ضربه پنالتی ریکاردو به دامی ترائوره ​​افتاد. گومز تبدیل به گل شد

ابراهیمی که به روزهای خود بازگشته و روزهای خوب استقلال و سپاهان را زنده کرده، امیدوار است بتواند تا پایان فصل در تیم شمال بماند و مانند 11 بازی اخیرش آمار یک گل، یک پاس گل را بهبود بخشد. و یک پنالتی بگذار در تیم ملی بماند.

عکس امید ابراهیمی به دوران استقلال بازگشت!

دکمه بازگشت به بالا