استان ها

۳۰ پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد ، محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در مراسمی برای تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و جامع کافر صادق (س) ، با تأکید بر اینکه کار تحقیقاتی طولانی و طاقت فرسا است ، گفت: همه زمینه ها باید کار تحقیقاتی را برای دانشگاه. او


بیشتر بخوانید:

تبریک به پژوهشگران ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی یزد


وی با اشاره به اینکه تلاش ، فداکاری و تعهد شخصی به سازمان و جامعه از جمله نیازهای کار تحقیقاتی است ، گفت: این کار فقط نباید برای آینده کار تحقیقاتی باشد. بلکه مهم این است که تحقیقات به یک مشکل در جامعه با دیدگاه حل مسئله بپردازند.

به 30 پژوهشگر برجسته دانشگاه آزاد اسلامی مشهد جوایزی اهدا شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی ادامه داد: البته دانشگاه به دلیل نقش خود نسبت به مشکلات جامعه بی تفاوت نیست ، زیرا می تواند درآمد غیر شهروندی را برای دانشگاه در زمینه های اجتماعی ، فرهنگی به ارمغان آورد. و حوزه های اقتصادی و دیگر زمینه ها. “

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز گزارشی از مهمترین تحقیقات و دستاوردهای این دانشگاه در سال گذشته ارائه کرد و اظهار داشت: 20 عنوان کتاب در حوزه خدمات پژوهشی ارائه شد که از این تعداد پنج جلد منتشر شدند.

سعید خیاط مقدم از تمدید مجوز انتشار این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: از 456 واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد یکی از 12 واحدی است که مجوز انتشار را دریافت کرده است.

به 30 پژوهشگر برجسته دانشگاه آزاد اسلامی مشهد جوایزی اهدا شد

وی در ادامه با بیان اینکه مرکز رشد چاخای مشهد در بین بیش از 130 مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی به اولین نقاط توسعه و پژوهش دست یافته است اظهار کرد: دوره چاخای مشهد در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی نیز موفق شد.

اخذ مجوز اولین مرکز اسناد ، افتخار و کتابخانه های کشور در شعبه مشهد

معاون تحقیقات و فناوری واحد مشهد تاسیس مرکز فناوری و سلامت هوشمند را از افتخارات شعبه مشهد برشمرد و اظهار داشت: از نظر آزمایشگاه ، آزمایشگاه شیمی آکرودیت رازی مجوز فعالیت را از پذیرش ایران دریافت کرد. مرکز

خیاط مقدم تاکید کرد: مجله زمین شناسی مشهد بالاترین و معتبرترین مجله زمین شناسی کشور است.

به 30 پژوهشگر برجسته دانشگاه آزاد اسلامی مشهد جوایزی اهدا شد

وی از دریافت مجوز اولین مرکز سند ، افتخار و کتابخانه کشور در شعبه مشهد خبر داد و اعلام کرد: این مرکز در آینده نزدیک در شعبه مشهد تاسیس می شود.

معاون تحقیقات و فناوری واحد مشهد از طریق دفتر روابط صنعتی به تعدادی از قراردادهای پروژه های خارج از مدرسه اشاره کرد: آب ، فاضلاب و غیره.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایایی به حدود 30 نفر از محققان و کارکنان کلیدی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اهدا شد.

به گزارش آنا ، این مراسم با حضور پژوهشگران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، نماینده ولی فقیه در دانشگاه و معاون پژوهش و معاون نخست وزیر برگزار شد. مشهد فناوری و گروهی از محققان کلیدی.

به 30 پژوهشگر برجسته دانشگاه آزاد اسلامی مشهد جوایزی اهدا شد

انتهای پیام / 4103/4062 /

دکمه بازگشت به بالا