عضویت دانشگاه آزاد بروجرد در شبکه آزمایشگاهی ریاست جمهوری

دانشگاه آزاد بروجرد یکی از اعضای شبکه آزمایشگاه های رهبری است

آزمایشگاه بافت شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به عضویت آزمایشی شبکه آزمایشگاه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد علمی رئیس جمهور درآمد.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری آنا، آزمایشگاه بافت شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به عضویت آزمایشی شبکه آزمایشگاه های فناوری راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد علمی رئیس جمهور درآمد. این آزمایشگاه با هدف افزایش بهره وری زیرساخت های آزمایشگاهی کشور، بستری را برای اشتراک دستگاه ها و ارائه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و ارتقای کیفی خدمات آزمایشگاهی باز کرده است.

باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی همچنین با ارائه تحقیقات و کمک هزینه های مختلف به اعضای هیات علمی و دانشجویان، کسب خدمات از مراکز اعضای شبکه را تسهیل کرده است. در این شبکه خدمات مختلف آزمایشگاهی از قبیل رشته های فنی و مهندسی مانند مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوافضا، معدن و… محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی؛ بیوتکنولوژی و زمینه های پزشکی مانند پزشکی، سلول های بنیادی، مهندسی بافت؛ رشته های علوم شناختی و مغز؛ هنرمندان، غذا و اقلام دیگر ارائه خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با بیش از 100 آزمایشگاه و کارخانه تخصصی و امکانات و تجهیزات پیشرفته یکی از دانشگاه های مهم و معروف غرب کشور است.

دکمه بازگشت به بالا