عرضه میوه شب عید حداقل ۳۰ درصد ارزان‌تر از بازار

معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای کنترل بازار در شب عید انجام شده است، گفت: میوه های شب عید حداقل 30 درصد ارزانتر از بازار به مردم عرضه می شود.

به گزارش شیمیشی محمد علیمهری در جلسه مرکز ساماندهی بازارهای شب عید و ماه مبارک رمضان که به میزبانی استانداری تهران و با حضور تمامی اعضای کانون برگزار شد، به تعادل فصل بهار پرداخت. از طبیعت و بهار بندگی و بندگی نیز بر تامین کالاهای مورد نیاز ماه رمضان و ضیافت رمضان تاکید کرد.نوروزی تصریح کرد: ثمره عید و خرمای ماه مبارک رمضان بوده است. به اندازه شهر تهران خرید. و همچنین شهرستان های استان تهران.

وی همچنین به نحوه توزیع میوه در شب عید اشاره کرد و گفت: در شهرستان های استان تهران میوه شب عید توسط تعاون روستایی استان تهران تهیه و در منتخبین توزیع می شود. مکان های شهرها زمان مشخص شده

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارتخانه تهران تصریح کرد: در تهران با تمرکز بر میادین میوه و تره بار، میوه های شب عید و تاریخ های ماه مبارک رمضان در قالب چارچوب تهیه و توزیع می شود. از بازارها و بازارها سازمان مناطق شهرداری تهران.

وی همچنین بر نظارت بر قیمت ها در بازار در آستانه ماه مبارک رمضان و نوروز تاکید کرد و اظهار داشت: قیمت انواع میوه های جشن خریداری شده حداقل 30 درصد ارزانتر از قیمت بازار به دست مشتریان می رسد. همچنین نمایشگاه های بهاره برای سال جدید در بردل برگزار می شود تا دسترسی مردم به اجناس بازار را تسهیل کند و اجناس مورد نیاز عید را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، علیمهری در پایان گفت: پنج نمایشگاه بهاره در تهران و 15 نمایشگاه در شهرستان های استان تهران به منظور تسهیل وضعیت خدمات رسانی در آستانه سال جدید و ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است. تامین کالاهای مورد نیاز مردم کیف و کفش از اقلام اساسی، آجیل و خشکبار خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا