استان ها

سرلشکر صفوی: مبانی غرب در جنگ غزه فرو ریخت

ژنرال صفوی: پایه های روژاوا در جنگ غزه ویران شد

دستیار و مستشار ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه پایه های روژاوا در جنگ غزه از بین رفت، گفت: امروز آمریکایی ها و اروپایی ها نمی توانند از حقوق بشر صحبت کنند و مردم خودشان نیز به این ادعا اعتقادی ندارند.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سردار «سید یحیی صفوی» دستیار ارشد و مشاور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در نشست علمی تخصصی «جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس» در مرکز تحقیقات راهبردی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرکز تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که پیروزی فلسطینیان و جبهه مقاومت قطعی است.

وی تصریح کرد: پایه های غرب در جنگ غزه از بین رفت. زیرا 300 سال بر اساس حقوق بشر، آزادی ارتباطات و عقیده، برابری مردم و رد اندیشه آپارتاید مانور داده و کشورهای آسیایی و آفریقایی را فریب داده اند. اما امروز آمریکایی ها و اروپایی ها نمی توانند درباره حقوق بشر صحبت کنند و مردم خودشان هم به این ادعا اعتقادی ندارند.

صفوی تجمع چند صد هزار نفری را تاییدی بر ادعای خود دانست و گفت: این اتفاقات اتفاقات جدیدی است و آنچه در آینده شاهد آن خواهیم بود با آنچه تاکنون در سطح ملی، منطقه ای و جهانی رخ داده است کاملا متفاوت است.

وی همچنین گفت: امروز شاهد چندین تغییر عمده در مسائل جهانی، فناوری های پیشرفته، پایگاه های قدرت، سیاست و هندسه نظم جهانی هستیم. بنابراین مهم است که با پیگیری این اتفاقات، تجربیات خود را در دوران دفاع مقدس تحلیل کنیم و بتوانیم از این فرصت ها برای دفاع همه جانبه، توسعه کشور و رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه های مختلف استفاده کنیم.

این خبر کامل شد…

دکمه بازگشت به بالا