صعود پومسه روهای ایران به دیدار نهایی/برنامه روز دوم مسابقات – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، این مسابقات با حضور ۷۶۰ تکواندوکار از ۶۳ کشور از صبح امروز به میزبانی کره جنوبی در گویانگ آغاز شد. ملی پوشان ایران در روز نخست این رقابت ها در دو بخش به نمایندگی از تیم های 3 و 2 رده سنی 15 تا 17 سال شرکت کردند و هر دو به فینال این رقابت ها راه یافتند.

تیم ایران که متشکل از سه نفر شیما نساجی، فاطمه سلمانی زاده و ساناز تقی پور بود با رتبه اول از گروه جدا شد و به مرحله نهایی راه یافت. این در حالی است که در همان روز تقی پور و الیزاده در بخش دو نفره به دیدار فینال رسیدند و فردا برای کسب مدال به مرحله نهایی صعود کرده و به مصاف رقبای خود می روند.

برنامه روز دوم مسابقات

فردا جمعه دوم اردیبهشت ماه و در دومین روز مسابقات یاسین زندی نماینده ایران در رده سنی 18 تا 30 سال، فاطمه سلمانی زاده در رده سنی و انفرادی است. 1 5 تا 17 سال، آتوسا فرهمند در بخش انفرادی و 31 تا 40 سال، علی سلمانی، حسین بهشتی و علی نادعلی در بخش تیمی سه نفره در رده سنی بالای 31 سال و هادی ترکاشوند در بخش انفرادی. بخش و گروه سنی بالای 65 سال به میدان می روند.

بر این اساس، فاطمه سلمانی زاده در بخش انفرادی در گروه الف 17 نفره و در رده سنی 15 تا 17 سال قرار می گیرد و در نهایت 9 نفر شانس صعود به مرحله بعد را خواهند داشت. یاسین زندی 18 تا 30 ساله در اولین بازی مالزی در فینال انفرادی 46 نفره شرکت می کند و در صورت پیروزی مقابل نماینده اتریش به مصاف شیائوپ چانگ می رود. آتوسا فرهمند نیز در گروه 22 سال 31 تا 40 سال با استرالیا رقابت خواهد کرد و با برنده برزیل، کنیا یا کره جنوبی رقابت خواهد کرد.

علی سلمانی، حسین بهشتی و علی نادعلی فردا در یک گروه 3 نفره بالای 31 سال به مصر، بلغارستان، هند، کانادا، برزیل، کره جنوبی، آمریکا، اسپانیا و آلمان سفر خواهند کرد. گفتنی است این سومین عملکرد تیم ملی ایران است. هادی ترکاشوند در بخش انفرادی بالای 65 سال سن خواهد داشت. در گروه 10 با آمریکا، برزیل، چین تایپه، کانادا، هلند، فرانسه، کره جنوبی، استرالیا و اسپانیا همگروه است و هشت تیم اول به فینال راه خواهند یافت.

دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان با حضور 760 ورزشکار از 63 کشور به میزبانی شهر گویانگ کره جنوبی در حال برگزاری است.

دکمه بازگشت به بالا