اجتماعی

هشدار سیلاب در ارتفاعات شمال تهران/مسافران از رود دره ها فاصله بگیرند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به اینکه هشدار نارنجی هوا برای بارش شدید باران در دو روز آینده، نسبت به احتمال آبگرفتگی در ارتفاعات این استان هشدار داد و گفت: مسافران نوروزی از سیلاب دوری کنند. جاده ها رودخانه ها و نهرها

به گزارش شیمیشی، حامد ایزدی آنلاینوی پیش از ظهر یکشنبه پیش بینی هواشناسی را در خصوص احتمال بارش شدید باران و خطر آبگرفتگی در ارتفاعات شمال تهران اعلام کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه منطقه خطر کل استان تهران به ویژه ارتفاعات پایتخت و امامزاده داوود (س)، شمیرانات، پردیس، شموند و فیروزکوه پیش بینی شده است، گفت: مدیریت بحران. به شهروندان و مسافران نوروزی اکیدا توصیه می شود از عبور و مرور و تردد در رودخانه ها، دره ها و مسیل ها به طور جدی خودداری کنند.

یزدی آنلاین نسبت به آبگرفتگی معابر و رانش زمین و خطر بارش برف هشدار داد و گفت: از مردم تقاضا داریم در صورت لزوم از تردد به جاده های کوهستانی خودداری کنند و در صورت نیاز از ایمنی خودروهای گرمایشی و تجهیزات زمستانی اطمینان حاصل کنند.

وی همچنین نسبت به صعود به ارتفاعات پایتخت هشدار داد و تصریح کرد: بر اساس پیش بینی های هواشناسی در دو روز آینده احتمال بارش برف، باران، تگرگ، مه و رعد و برق وجود دارد که از مردم، مسافران و کوهنوردان برای نوروز درخواست دارند. . هیچ کاری نکن، به ارتفاعات نرو.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا