سکوت پیکه درباره شکیرا شکست/او به عواقب کارهایش فکر نمی‌کند!

سیفر ستاری: پس از جدایی جنجالی جرارد پیکه و شکیرا، خواننده کلمبیایی در چند آهنگ خود اسطوره بارسلونا و دوست دختر جدیدش کلارا چیا مارتی را به تمسخر گرفت و همین موضوع بحث های زیادی را به همراه داشت.

پیکه در این زمان واکنش خاصی به این اتفاقات نداشت اما اخیرا تصمیم گرفت سکوت خود را بشکند و در مورد آهنگ های شکیرا علیه او و کلارا صحبت کرد.

مدافع سابق بارسلونا در صحبت های خود گفت که با برخورد خواننده کلمبیایی موافق نیست و معتقد است که احساسات دیگران را در نظر نگرفته است. پیکه همچنین از رفتار هواداران شکیرا انتقاد کرد.

پیکه در یک برنامه توییچ با جرارد رومرو روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی گفت: “بازی کردن با بقیه خوب است. مد است، اما ما به عواقبی که می تواند در سطح روانی برای شخص دیگر داشته باشد فکر نمی کنیم. یک نفر بسیار خوب است. خوب است، اما ما بعد از آن به دیگری فکر نمی کنیم. چه اتفاقی باید بیفتد؟ شاید یکی خودش را بکشد و ما بگوییم اوه، ما بیش از حد واکنش نشان دادیم؟ “من از وضعیت جامعه خیلی ناامید هستم.”

سکوت پیکه درباره شکیرا شکسته/ به عواقب کارش فکر نمی کند!

اسطوره باشگاه بارسلونا در صحبت های خود از هواداران شکیرا انتقاد کرد. او افزود: “شما هیچ ایده ای از بازخوردی که من از طرفداران او دریافت کرده ام، ندارید.” من اصلاً اهمیتی نمی دهم زیرا آنها افرادی هستند که من هرگز آنها را نمی شناسم. نمی دانم، شاید آنها زندگی ندارند. چقدر باید نگران آنها باشید؟ صفر شما هرگز آنها را در زندگی خود نخواهید دید، آنها مانند ربات هستند.

زمانی که گفته شد پیکه به شکیرا خیانت کرده است، این زوج از هم جدا شدند و درگیری طولانی دادگاهی در گرفت. در این دعوا تصمیم گرفته شد که آیا دو فرزندشان با پیکه در بارسلونا بمانند یا با شکیرا به میامی بروند. سرانجام فرزندان پیکه در ماه آوریل به همراه مادرشان به میامی می روند. گفته می شود مدافع سابق بارسلونا از اینکه پسرانش در اواسط سال تحصیلی از آنجا دور شدند، ناراضی است.

بیشتر بخوانید:

258 258

دکمه بازگشت به بالا