سرمربی تیم ملی فوتبال قطر: دفاع از عنوان قهرمانی سخت است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، تیم ملی قطر این روزها خود را برای حضور در جام ملت های آسیا که به میزبانی خود در اختیار دارد آماده می کند. شاگردان لوپز در حضور هواداران قطری تمرین می کنند. تیم ملی قطر پیش از آغاز جام ملت های آسیا دو دیدار تدارکاتی برگزار می کند که 10 دی ماه برابر کامبوج و 5 روز بعد با اردن خواهد بود.

مربی تیم ملی فوتبال قطر درباره وضعیت این تیم گفت: اکنون روی روحیه بازیکنان تمرکز می کنیم، این تیم وارد رقابت های قاره ای می شود و با توجه به قهرمانی در دوره آخر متضرر می شود. بی شک انجام مقدمات لازم کار سختی است اما مسئولیتی است که بر عهده ما گذاشته شده است.

وی همچنین گفت: از فضای فعلی تمرینات و تقاضای زیاد همه بازیکنان خوشحال و راضی هستم. بازی های دوستانه در آستانه مسابقات قهرمانی قاره ای که در آن روز یکشنبه مقابل کامبوج بازی خواهیم کرد، مهم هستند. این بازی به ما کمک می کند تا تصویر خوبی از وضعیت عمومی بازیکنان را ببینیم و ارزیابی کنیم.

لوپز که پس از جدایی کارلوس کی روش به عنوان سرمربی منصوب شد، ادامه داد: فوتبال همیشه تحت فشار بازی می شود، زیرا در هر مسابقه سختی ها و مشکلاتی وجود دارد و این نشان می دهد که هدف تیم چیست و ما در چه شرایطی هستیم. که در.” عملکرد ما در مسابقات چگونه خواهد بود؟

گفتنی است تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت های آسیا با تیم های لبنان، چین و تاجیکستان همگروه است.

دکمه بازگشت به بالا