سردار آزمون و مهدی طارمی بعد از بازی با قرقیزستان چه گفتند؟

آفتاب نیوز:

تیم ملی فوتبال ایران امروز جمعه در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های کافا با نتیجه ۵ بر یک قرقیزستان را شکست داد. مهدی طارمی بازیکن تیم ملی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوب و سختی بود و از قرقیزستان انتظار چنین بازی را نداشتم. به نظر من قرقیزستان نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و به همین دلیل به عزیزانشان تبریک می گویم. فکر می کنم در آینده بیشتر در آسیا بگویند.

وی همچنین گفت: قرقیزستان تیم قابل احترامی بود. ما شرایط را داشتیم و به اینجا آمدیم تا از شرایط فعلی استفاده کنیم و برای جام ملت های آسیا آماده شویم. ما در همه بازی ها با قدرت و انگیزه کامل به میدان می رویم. ما موفق شدیم بازی را 5-1 ببریم و فکر می کنم از نظر نقشه حمله بازی خوبی داشتیم. ما توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و در مجموع بازی قابل قبولی برای تیم ما بود.

بازیکن تیم ملی درباره دیدار مقابل ازبکستان در فینال کافا گفت: ازبکستان تیم بسیار خوبی است اما به هر حال شرایطی داریم و به آن بازی می رویم تا بازی خود را انجام دهیم. ما برای پیروزی به بازی می رویم، زیرا هدف ما قهرمانی در این تورنمنت است. قطعا در آن بازی تمام توان خود را نشان خواهیم داد تا قهرمان شویم.

آزمون: امیدوارم بازی خوبی مقابل ازبکستان انجام دهیم

سردار آزمون پس از پیروزی 5 بر 1 تیم ملی مقابل قرقیزستان و راهیابی به فینال مسابقات کافا گفت: بازی های خوبی داشتیم. ما به هر دو تیم افغانستان و قرقیزستان احترام گذاشتیم و سعی کردیم بازی خود را انجام دهیم و امیدوارم بازی خوبی مقابل ازبکستان داشته باشیم.

وی همچنین گفت: ازبکستان همیشه تیم خوبی مقابل ایران بوده و مهاجمان خطرناکی دارند و معتقدم بازی خوبی خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا