اقتصادی

آب مشترکان پرمصرف قطع می‌شود

سخنگوی آب کشور گفت: با توجه به تصمیم اخیر وزارت نیرو برای برخورد با مشترکان مخرب، مقرر شد آب این مشترکان روزانه سه تا چهار ساعت و در صورت ایجاد مزاحمت برای مشترکین قطع شود. . اگر مسیر آنها تغییر نکند، باید به کره سر بزنیم تا آب این مشترکان را به طور کامل قطع کنیم.

به گزارش شیمیشی، فیروز قاسم زاده امروز در نشست خبری در پاسخ به سوال شیمیشی درباره اقدامات وزارت نیرو در قبال مشترکان مخرب اظهار کرد: 6 درصد از مشترکان جزو این طرح هستند و قرار است آب قطع شود. در چند مرحله برنامه ریزی کنید. برای این دسته از مشترکان اجرایی «و به دلیل عدم مدیریت مصرف، آب این مشترکان به طور کامل قطع خواهد شد.

وی ادامه داد: از نظر اداری مقررات سختگیرانه ما در دستور کار است و تاکنون 70 درصد از اهداف خود را محقق کرده ایم.

وی در خصوص آخرین وضعیت افت آب در کشور گفت: ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین میزان ریزش زمین را دارد. محرومیت به میزان مجاز در سراسر جهان رخ می دهد که در صورت افزایش می تواند مشکل ساز شود.

وی در پاسخ به سوال شیمیشی درباره نرخ فعلی قانون اساسی گفت: این نرخ مجاز است نیم تا یک سانتی متر باشد اما در برخی از نقاط تهران حدود هشت سانتی متر است اما این عدد زیاد نیست و دردش تمام شده است. 20 سانتی متر.” بله. سانتی متر بسیار خطرناک هستند.

ادامه می دهد

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا