سانسورچی‌های شبکه‌های اجتماعی در معرض آسیب‌های روانی

این گروه از کارمندان محتوای مخرب را از پلتفرم های اجتماعی مانند فیس بوک و تیک تاک حذف می کنند.

چنگیز هاکسوز که به عنوان منتقد محتوا در Telos International کار می کند، قرار است در مقابل هیئت دیجیتال بوندستاگ حاضر شود و شرایط کاری خود را در حین بررسی محتوای بدی که از نظر روحی و روانی به او آسیب می زند، توضیح دهد.

Telos International یک ارائه دهنده مشهور خدمات تحلیل محتوا برای شرکت های بزرگ فناوری از جمله فیس بوک بود.

شبکه‌های اجتماعی مانند Meta و TikTok هزاران ناظر را در سراسر جهان استخدام می‌کنند که مسئول مسدود کردن محتوای مضر مانند پورنوگرافی کودکان و تصاویر خشونت‌آمیز برای کاربران هستند.

انتظار می‌رود Hacksaws طوماری را ارائه کند که توسط بیش از 300 تحلیلگر محتوا در آلمان امضا شده است و خواستار حمایت‌های قانونی جدید از فعالان صنعت، از جمله بهبود دسترسی به خدمات سلامت روان، ممنوعیت توافق‌نامه‌های عدم افشا و بهبود حقوق و مزایا است. .

او می‌گوید: من متقاعد شده بودم که این شرکت حمایت کافی از سلامت روان ارائه می‌کند، اما این کار را نکرد. بیشتر آماده سازی ها در شرکت انجام شد. شرکت های منحل شده به غول های فناوری کمک می کنند تا از تعهدات خود فرار کنند.

این در حالی است که متا به دلیل شرایط کاری بازبینان محتوا با فشار فزاینده ای مواجه است. در سال 2020، این شرکت 52 میلیون دلار به عنوان غرامت برای حل و فصل دعاوی بازبینان محتوا در ایالات متحده که از مشکلات سلامت روانی طولانی مدت رنج می بردند، پرداخت کرد.

5858

دکمه بازگشت به بالا