زمینه‌های رشد فعالیت اقتصادی صنایع قم در روسیه بررسی شد

شیمیشی/قم با حضور اخمیری و سفیر ایران در روسیه، وبینار توانمندی های روسیه برای آماده سازی فعالیت های اقتصادی قم در این کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پدافند قم، سید محمد اخمیری استاندار قم به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی و جمعی از مدیران اقتصادی و بخش خصوصی قم در وبیناری با حضور کاظم جلالی شرکت کردند. وزیر امور خارجه ایران سفیر روسیه

استاندار قم در این دیدار به توانمندی های اقتصادی استان قم از مواد مختلف از جمله کفش و لبنیات و مواد صنعتی اشاره کرد و گفت: مقدمات هیئت اقتصادی قم که با حضور اقشار مختلف مردم همراه خواهد بود. فعالان و کارآفرینان بخش خصوصی به زودی در روسیه خواهند بود. همچنین در قم و سفارت ایران در روسیه کارگروه اقتصادی مشترکی برای تبادل اطلاعات برای حضور پررنگ در بازار این کشور تشکیل شود.

سفیر ایران در روسیه در این دیدار به توانمندی های فراوان روسیه برای حضور ایرانیان و به ویژه فعالیت های اقتصادی قم در این کشور توجه کرد و گفت: با هدف مناسبی که دولت آیت الله رئیسی در این زمینه تعیین کرده است. ، می توانیم برای انجام آن برنامه ریزی کنیم با تمرکز بیشتر بر مزیت های خود و نیازهای فراوان روسیه، باید زمینه رشد و توسعه اقتصادی کشور را فراهم کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا