عمومی

وام های بلاعوض به سیل زدگان در سیریک پرداخت می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محسن سفیدان زاده در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، در تشریح جزئیات ارائه خدمات مالی و پشتیبانی به سیل زدگان در سیریک ، اظهار داشت: بنیاد مسکن سیریک آماده ارائه م institutionsسسات مالی و حمایت از سیل زدگان در سیریک است.

سفیدان زاده با بیان اینکه خسارات ناشی از سیل در مناطق شهری و روستایی شهرک سیریک جبران می شود ، گفت: کارشناسان بنیاد مسکن برای برآورد خسارت خانه هایی را که خسارت اعلام کرده اند بررسی می کنند ، بنابراین یکی او نیاز دارد. که مردم بر این باورند که در این صورت تمام جنبه های این مشکل دیده می شود و با توجه به برآوردهای واقعی واحدهای تعمیر و ساخت تعیین می شود.

سفیدان زاده با بیان اینکه وام های مالی برای مسکن شهری و روستایی در نظر گرفته می شود ، توضیح داد: کسانی که معیشتشان زیر آب است می توانند از کمک های عمر 5 میلیون تومانی استفاده کنند همچنین ، تا 15 میلیون تومان وام با بهره کم برای تعمیرات پرداخت می شود.

وی افزود: وام های ارائه شده از سوی بنیاد مسکن برای بازسازی مناطق آسیب دیده روستایی به مبلغ 40 میلیون تومان با دستمزد 4 درصد و به مبلغ 20 میلیون تومان به صورت رایگان پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه وام ارائه شده از سوی بنیاد مسکن برای بازسازی مناطق آسیب دیده شهری به مبلغ 50 میلیون تومان با هزینه 5 درصد و مبلغ 24 میلیون تومان رایگان خواهد بود ، افزود: تاکنون 2 نفر از روستای جدید رهر میشی و 24 نفر از سیریک آنها به بنیاد مسکن آسیب زدند.

دکمه بازگشت به بالا