رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در اواسط آبان

به گزارش خبرگزاری استان سمنان، رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیچ در 3 بخش بازی موبایل، نرم افزار موبایل و انیمیشن آبان ماه سال جاری با حضور تیم های مختلف استان برگزار می شود.

قائم آل محمد، جانشین فرمانده شعبه فیلق استان سمنان، منصور شوکسانی نیز بر پایبندی رهبری به فعالیت های موثر سایبری تاکید کرد و گفت: و بیبین. جایگاه مهمی با نگرش سبک زندگی ایرانی – اسلامی.

شوخانی گفت: «زندگی ایرانی-اسلامی تنها در زندگی واقعی ردیابی نمی شود.» باید جدی گرفته شود.

جانشین فرمانده نیروهای مسلح قائم آل میحمد در استان سمنان نیز به فعالیت های بسیچ در حوزه سایبری اشاره کرد و گفت: چندین سال است که بسیچ برای مدیریت این وضعیت بر حوزه سایبری تمرکز کرده است به طوری که همه فعالان این حوزه هستند. در جاده “راست باش. «و با تمرکز بر معیارهای سبک زندگی اسلامی، به بهترین نتایج نظام و انقلاب، به نتایج مطلوب دست یابیم.

وی همچنین به فعالیت تولید محتوای دیجیتال پایگاه اشاره کرد و گفت: سازمان سیاست های پایه به منظور تاثیرگذاری در این زمینه مهم، رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال پایگاه را از 13 تا 14 آبان ماه سال جاری برگزار می کند. . به عنوان یک مرکز زمانی در سراسر کشور.

شوکسی با اشاره به اینکه فعالان فضای مجازی استان سمنان نیز می توانند در این رویداد نقش آفرینی کنند، خاطرنشان کرد: این فعالیت ها در 3 قسمت بازی موبایل، نرم افزار موبایل و انیمیشن شامل «موشن گرافیک – حرکت طنز – برش دوطرفه. – «ایست» است. حرکت» صورت می گیرد.

این رویداد به میزبانی سازمان حوزه سایبری بسیج برگزار می‌شود، اما همه افراد و فعالان رسانه‌ای می‌توانند با تیم‌های 3 تا 5 نفره در این رویداد مهم شرکت کنند و امیدواریم استان‌های منتخب این رویداد نیز به موفقیت‌های بسیار خوبی دست پیدا کنند. نتایج مسابقات کشوری

علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند تا تاریخ 1389/05/11 در سایت event.bsjmajazi.ir و یا با شماره تلفن 09222551693 در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیچ ثبت نام کنند.

مسئولین استانی با دریافت لوح و هدایای ارزنده به صحنه کشوری این رویداد بزرگ راه خواهند یافت.

48

دکمه بازگشت به بالا