روند صدور روادید رکابزن در حال طی شدن است

وفایی: روند صدور ویزا برای شرکت کنندگان در حال انجام است

سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: روند صدور روادید دوچرخه سواران برای حضور در مسابقات جهانی ادامه دارد.

محمود وفایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری شیمیشی، درباره آمادگی دوچرخه سواران ایرانی برای حضور در مسابقات جهانی دوچرخه سواری 2023 گلاسکو اسکاتلند اظهار داشت: با دو نماینده زن و مرد و محمد جنجاخانلو در مسابقات جهانی حضور خواهیم داشت. در بخش مردان و فرانک پرتوآزر در بخش زنان به گلاسکو اسکاتلند خواهند رفت. در خصوص اخبار مربوط به ویزای گانچانلو باید تاکید کنم که با پیگیری روابط بین الملل فدراسیون، روند اعطای ویزا به این دوچرخه سواران ادامه دارد.

وی درباره 10 دوچرخه جدید خریداری شده گفت: 5 دوچرخه جاده و 5 دوچرخه جاده سفارش داده ایم که همگی دوچرخه های مدرن هستند که در سال های آینده به ما کمک خواهند کرد. امیدواریم دوچرخه های جدید قبل از بازی های آسیایی هانگژو وارد شوند.

سخنگوی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری به حضور اسدی در کنگره فدراسیون جهانی اشاره کرد و گفت: آقای هاشم اسدی به عنوان مسئول فدراسیون و روابط بین الملل فدراسیون در جریان مسابقات قهرمانی جهان حضور خواهند داشت و اجازه می دهند مسئولان کشورهای دیگر چیزهای خوبی در آینده داشته باشید که برای دوچرخه ایران ساخته شود.

وفایی ادامه داد: قبل از بازی های آسیایی دو مسابقه بین المللی در داخل ایران به نام های تور یک روزه قندوان و تور ایران آذربایجان برگزار می شود که 14 کشور در آن شرکت می کنند و مبلغ آن حدود 35 هزار دلار است. تعطیل شد و اوایل شهریور 3 تیم باشگاهی ما که ثبت نام بین المللی دارند باید به ترکیه اعزام شوند. این مسابقات به سوارکاران ما کمک می کند تا قبل از هانگژو تست خوبی داشته باشند.

وی در خصوص عدم حضور اسدی به عنوان رئیس فدراسیون ایران در سایت فدراسیون جهانی گفت: خوشبختانه رئیس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا انتخاب ما را به رسمیت شناخت و نامه ای به فدراسیون جهانی و من ارسال کرد. آنها فکر می کنند که مشکل خاصی برای افزایش نام اسد وجود نخواهد داشت.»

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای دادن و صدای مخالف

دکمه بازگشت به بالا