راه‌اندازی باشگاه دانش‌آموختگان سرآمد در دانشگاه آزاد

یک باشگاه دانشجویی برجسته در دانشگاه آزاد تأسیس کردند

مدیر کل روابط اجتماعی و سازمان برون سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در تلاش هستم تا یک باشگاه عالی دانش آموختگان در دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی کنم.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری آنا، ابوالفضل یداللهی اصلان مدیر کل روابط اجتماعی و سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی در شورای اداری استان حمدان اظهار کرد: دانشگاه باید با جامعه ارتباط برقرار کند و با جامعه تعامل داشته باشد. انجمن. به وجود خود ادامه دهند.”

وی با اشاره به اینکه فعالیت در رده های دانشگاه با مرکز بسیار متفاوت است گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از سرمایه کلانی در حوزه نیروی انسانی بهره می برد که کمتر سازمانی چنین سرمایه ای را در اختیار دارد. کارهای زیادی در دانشگاه ها انجام شده و وظیفه ماست که ظرفیت عظیم دانشگاه را به جامعه معرفی کنیم. یکی از اهداف برنامه توسعه ملی این بود که ساختارهای استانی موثری در دانشگاه ها داشته باشیم تا بدانیم چه ظرفیت های بزرگی در این نهاد علمی و فرهنگی وجود دارد.

یک باشگاه دانشجویی برجسته در دانشگاه آزاد تأسیس کردند

مدیرکل روابط اجتماعی و سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه بیش از 8 میلیون نفر از دانشگاه آزاد اسلامی که پایتخت این دانشگاه است فارغ التحصیل شده اند، گفت: در تلاش هستم تا انجمن فارغ التحصیلان صاحب نام ایجاد کنم. در حوزه اسلامی، دانشگاه اسلامی بسازد. دانشگاه آزاد. برای حضور در نسل جدید دانشگاه ها باید به جامعه بپردازیم و مشکلات جامعه را در دانشگاه مطرح کنیم.

یداللهی گفت: اگر امروز با لباس معلم و در مقام معلمی پیوند قلبی عمیق برقرار کنیم، در بستر آموزش عالی طلاب، قلم و قدم هایمان با نور پیوند می خورد. برای دانش‌آموزان و جوانان، هر چقدر هم که به حرف‌هایمان عمل نکنیم، هیچ‌وقت تأثیر حرف‌هایمان را بر دانش‌آموزان نخواهیم دید. با وجود توان معلمان و کارکنان و تعداد یک میلیون و 270 هزار دانشجو، شبکه علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت بالایی برخوردار است. به عنوان معلم، اگر با معلم با دلسوزی برخورد کنیم، مشکل دانش آموز مشکل خود ما خواهد بود.

وی همچنین گفت: به عنوان مثال 60 درصد از معادن مصالح ساختمانی کشور در استان های همدان و لرستان است که 95 درصد آن با عقب ماندگی بهره برداری می شود که باید برای این موضوع فکری کرد. در آینده نزدیک خانه گفت و گو در استان همدان تشکیل می شود و مشکلات استان در آن خانه مطرح و بررسی می شود. در منظومه فکری رهبرانقلاب اسلامی، دانشگاه یک طرفه نیست و تنها به آموزش و پژوهش بسنده نمی کند. همچنین رهبری و امام خمینی (ره) نیز آموزش هوش اجتماعی را از وظایف دانشگاه و هیئت منتخب می دانند.

یک باشگاه دانشجویی برجسته در دانشگاه آزاد تأسیس کردند

مدیرکل روابط اجتماعی و سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد با توجه به رسالت دانشگاه در اساسنامه اولیه و جهت گیری مدیریت کلان فعلی دریافت که دانشگاه باید در رفع مشکلات موثر باشد. از جامعه چالش ها و مسائل؛ یکی از راه های تاثیرگذاری در تصمیم گیری و تقویت قدرت فکری جامعه گفتگوی آزاد یا کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه هاست که مقوله ای باقی مانده بود.

یداللهی تصریح کرد: کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد در سه سال گذشته در سه دوره برگزار شده است و همچنین با ابتکار معاونت کار و روابط اجتماعی مجلس دانشگاه آزاد منجر به آماده سازی خانه های گفت و گوی باز و عقل سلیم برای حل مشکلات جامعه. سند 5 ساله تحول و صلاحیت دانشگاه آزاد اسلامی که سند راهبردی این خانواده بزرگ محسوب می شود، برنامه عملیاتی برای فعال سازی شبکه است. دانشجویان سوالات عمیق و اساسی دارند که اساتید باید به آنها پاسخ دهند و صرفاً نادیده نگیرند.

دکمه بازگشت به بالا