راز عجیب ناپدید شدن این پرنده های غولپیکر!/ عکس

به گزارش خبرگزاری شیمیشی، پرندگان غول پیکر بدون پرواز به نام می هیرونگ بزرگترین پرندگانی بودند که تا به حال در استرالیا راه رفته اند.

بیشتر بخوانید:

این سلاح ها از آینده می آیند!/ عکس

نیروی جنگنده چینی و تایلندی در رژه/تصویر “حمله شاهین”.

این حیوانات که وزن آنها به صدها کیلوگرم می رسد حدود 40 هزار سال پیش ناپدید شدند.

انسان نسل این نیم پرندگان را نابود کرد؟/ عکس

چرا این پرندگان ناپدید شدند؟

محققان در شماره 17 آگوست نشریه Anatomical Record گزارش دادند که پرندگان به آرامی رشد کرده و تولیدمثل کرده اند تا در برابر فشار ورود انسان مقاومت کنند.

Mee herung گاهی اوقات به دلیل اندازه و رابطه تکاملی نزدیک آنها با پرندگان آبزی و پرندگان شکار مدرن “میله شیطان” نامیده می شود. پرندگان گیاهخوار و بدون پرواز بیش از 20 میلیون سال است که زندگی می کنند.

در آن زمان، برخی از گونه ها رشد کردند. یک نمونه از این گونه حدود 7 میلیون سال پیش زندگی می کرد، 3 متر طول داشت و می توانست بیش از 500 کیلوگرم وزن داشته باشد و آن را به بزرگ ترین mei herung شناخته شده تبدیل کرد.

بیشتر تحقیقات در مورد میرس بر روی آناتومی و روابط تضاد آنها با پرندگان زنده متمرکز شده است. یک دیرینه شناس در دانشگاه کیپ تاون در آفریقای جنوبی می گوید که اطلاعات کمی در مورد زیست شناسی این جانوران، مانند مدت زمانی که طول کشید تا رشد و بالغ شوند، وجود دارد.

چینسامی توران و همکارانش در دانشگاه فلیندرز در آدلاید استرالیا از 20 استخوان فسیل شده پای این حیوانات در مراحل مختلف زندگی نمونه برداری کردند.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

دکمه بازگشت به بالا