علمی و پزشکی

توضیحات وزارت بهداشت درباره جزئیات اجرای مصوبه افزایش حقوق دستیاران

مدیرکل دفتر کنترل، ارزیابی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: اگر این تصمیمات تا پایان ماه اجرایی نشود، حقوق های آینده پرداخت خواهد شد. او.”

به گزارش شیمیشی – دکتر علیرضا رهیم نیا، مدیرکل دفتر کنترل، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره افزایش حقوق دستیاران که در این جلسه به تصویب رسید. بر اساس این مصوبه، حقوق مددکاران مجرد ۶ میلیون تومان و برای مددکاران متاهل ۸ میلیون تومان تعیین شده است.

وی با ابراز نگرانی از عدم اجرای این مصوبه در این روزها گفت: برای اجرا باید مصوبات هیات رئیسه وزارت بهداشت به تایید هیات رئیسه دانشگاه ها برسد.

دکتر رحیم نیا اظهار داشت: در این راستا و پس از برگزاری جلسات مربوطه و تایید دانشگاه ها، هزینه کمک پرداخت خواهد شد.

مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تصریح کرد: به نظر می رسد در برخی از دانشگاه ها جلسات لازم برای بررسی این موضوع برگزار شده و در برخی از دانشگاه ها نیز اقدامی صورت نگرفته است. عدم تشکیل جلسات به معنای عدم تایید مصوبه توسط هیات مدیره دانشگاه نیست.

وی با تاکید بر اینکه این تصمیم نشانه ای از تحقیق و تفحص رسمی ضد انحصار در کشور نیست، گفت: اگر این تصمیم تا پایان ماه اجرایی نشود، حقوق معوقه به آنها پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا