دیدار با هوادار رایگان است/ این ۳ امتیاز را از هواداران می خواهیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حمیدرضا بایندریان مدیرعامل باشگاه نساجی به مناسبت این مسابقه خیریه به هواداران اعلام کرد: چه چیزی به نام ناساچی و ۶۴ سال عمرش و این خون افتخار داده است. هنوز در آن است رگ‌های آن سرمایه‌گذاری بزرگی به نام «فن» است. اگر چه اشتباه است که هواداران و دوستداران نساجی را هوادار بدانیم، اما کمتر تیمی تا کنون ظهور کرده است که چنین هواداران فداکاری را در مکتب هواداران خود داشته باشد.

وی ادامه داد: ما همیشه به این سرمایه بزرگ افتخار می کنیم و اگر توانایی و فرصت خدمت داریم با حمایت و آسایش این عاشقان است. محور مالکیت باشگاه نساجی مازندران ماه ها قبل از شروع فصل با بیشترین پتانسیل برای موفقیت و پیشرفت این تیم در میدان حضور داشت اما فوتبال مانند زندگی مسیری پیوسته است و مانند ضرب و شتم یک قلب انسان. ، جریان زندگی همیشه فراز و نشیب هایی دارد، اما فروتن است و از زحمات شبانه روزی گروه حمایت از باشگاه نساجی قدردانی می کنیم.

بایندریان همچنین گفت: اکنون با توجه به وضعیت تیم عزیزمان که عدالت، امکان و ظرفیت این باشگاه را ندارد، از هواداران عزیز و شریف خود تقاضا داریم روز یکشنبه دمی تازه به شهرمان بدهند. صندلی های خود را روی سکوهای ورزشگاه شهید وطنی خالی بگذارید، ترک نکنید

وی به نمایندگی از مدیرعامل باشگاه نساجی نیز خاطرنشان کرد: بنابراین طبق هماهنگی های انجام شده، بلیت این بازی رایگان است و علاقه مندان می توانند با ثبت دانش خود در سامانه بلیت فوتبال، بلیت خریداری کنند. هواداران در نظر داشته باشند که بانک اطلاعاتی تمامی هواداران ثبت نام شده در این سامانه برای باشگاه ارائه شده است و در حال برنامه ریزی برای راه اندازی کانون هواداران با فرصت ها و مشوق های ویژه هستیم.

وی در پایان گفت: وقت آن است که یک بار دیگر این درخواست را از طرفداران مهربان و شریفمان داشته باشیم که احتمالا یکشنبه یکی از حساس ترین روزهای ما در فصل جاری است، تمام تلاش خود را می کنیم تا شما را خوشحال کنیم اما تا رسیدن. سرمربی جدید ایران این سه امتیاز را از هواداران خود می خواهیم. روز یکشنبه از تیم ها و سکوها با شعار معروف خود “نبرد” خواهیم کرد تا روحی تازه به معشوق خود بدهیم.

دکمه بازگشت به بالا