در صورتی که مودیان مالیاتی به ‌تکالیف خود توجه کنند، ۹۷ درصد پرونده‌ها پذیرفته می‌شود

شیمیشی/ کرمان رئیس سازمان مالیاتی کشور گفت: در صورت استماع مودیان به وظایف خود در سامانه ارزش افزوده، 97 درصد موارد بدون رسیدگی پذیرفته می شود.

سید محمد هادی سبحانیان ظهر امروز هفتم بهمن در نشست بررسی مشکلات و مسائل مالیاتی تجار و بازرگانان کرمان اظهار داشت: این جلسه باعث ایجاد همفکری بین سازمان امور مالیاتی به عنوان مجری قوانین و قوانین می شود. بنگاه های اقتصادی مانند شرکای استراتژیک ما هستند و اگر تولید متوقف شود و کار تجار و بازرگانان جا نیفتد ما نیز متضرر می شویم، بنابراین اقدامات ما باید به گونه ای انجام شود که مالیات های استانی تسریع شود.

وی با اشاره به اینکه برای سیاست افزایش تولید از طریق ابزارهای مالیاتی باید مشوق های مالیاتی را ساماندهی کنیم، گفت: معتقدیم لایحه قانونی ارسالی دولت به مجلس با هدف تامین نظم و عدالت مالیاتی بوده است. آماده شده.

سبحانیان با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی در نظام مالیاتی و نمایندگان قضایی باعث شده به سمت استقلال دستگاه قضایی حرکت کنیم، تصریح کرد: بر استفاده از ظرفیت کارشناسان رسمی دادگستری و برون سپاری تاکید داریم. خدمات مالیاتی

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: نظام مالیاتی قرار است سیستماتیک و نظام مند باشد تا از نفوذ افکار و اندیشه های انسان بکاهد که آسیب جدی به نظام مالیاتی وارد می کند و می تواند حقوق را محاسبه کند. مالیات از طریق سیستم های موجود

وی تصریح کرد: در صورت توجه مودیان به وظایف خود در سامانه مالیات بر ارزش افزوده، 97 درصد موارد بدون ملاحظه پذیرفته می شود.

سبحانیان به عدم پرداخت مالیات از سوی دولت به تجار و بازرگانان پرداخت و گفت: در سال مالیاتی گذشته باید 570 میلیارد تومان مالیات برای دولت وصول کنیم که این رقم حدود 30 هزار میلیارد تومان است، 5 درصد مالیات. مالیات عمومی کشور از تجار و کارآفرینان اخذ می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا