در تجربه قبل نقره‌داغ شدیم/ هیچکس از روز اول ملی‌پوش نبوده است

شیمیشی/اصفهان مدیر صنعت گیتی پسند حضور قبلی در لیگ برتر را تجربه تلخی دانست و گفت: 10 سال پیش به ما قول داده بودند که واقعا داغ هستیم اما سال گذشته دوباره با احساس به لیگ برتر رسیدیم و قطعاً از آن جدا نمی شویم. به عقب رفتن

الیرضا جنتی در جلسه معرفی تیم والیبال گتی پسند برای حضور در لیگ مسابقات گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال گتی پسند با تلاش و همکاری خود تمامی کار و کار را انجام داده اند. تیم با کمترین تلاش وارد لیگ برتر شد ما شعار نمی دهیم و سعی می کنیم با همه یکسان رفتار کنیم زیرا در گروه گتی پسند همه یک خانواده هستند.

وی همچنین گفت: 3 هزار و 300 نفر در کارخانه تلاش می کنند تا یک محصول به دست مشتری برسد و بازیکنان تیم نیز باید تلاش کنند تا دل خود و خانواده و میلیون ها مردم اصفهان را خوشحال کنند.

جنتی با اشاره به علاقه خود به والیبال، تجربه قبلی خود از هدایت تیمی در این رشته را ارزیابی کرد و گفت: خود من به والیبال علاقه دارم. 10 سال پیش نقره گرفتیم اما امروز اگر به چشم خانواده به هم نگاه کنیم، زن و مرد به میدان می روند و با این تلاش به دوستان شکست خورده خود جسارت می دهیم.

به گزارش شیمیشی، مدیر صنعت گیتی پسند تاکید کرد: هیچکس از روز اول ملی پوش نبوده است. اگر با جان و دل بازی کنیم حتی در باخت هم پاداش می گیریم.

مدیر صنعت گیتی پسند یکی از دلایل ماندگاری و گذر گروه صنعتی گیتی پسند را اعلام کرد و گفت: 12 سال است که در فوتسال و تنها به خاطر خانواده و سخت کوشی روی سکو هستیم. ساختن یک.

وی ادامه داد: امروز با اتحاد تیمی را راه اندازی می کنیم و هدفمان این است که این تیم به عقب و جلو نرود.

مدیر صنایع گیتی پسند تصریح کرد: باخت در ورزش امری عادی است و ما در کار تیم اصلی دخالت نمی کنیم اما موضوع کم کاری برای گروه گیتی پسند متفاوت است.

ما تیم ها را سخت می کنیم

نشان دادن عراقی زاده، نایب رئیس باشگاه گیتی پسند وی دوری از بودجه مصوب را رمز بقای این باشگاه ویژه در ورزش دانست و گفت: یکی از رموز بقای ما در ورزش پرهیز نکردن از بودجه مصوب است، بلکه با تداوم آن فصل گذشته که داشتیم و پیشنهاد خوبی که با تلاش آقایان اگیلی و سلیمی انجام شد ارائه شد و از بودجه شخصی خود تیمی را ساختیم. در نهایت نتیجه خوبی که گرفتند باعث شد نظر هیات مدیره درباره تیم عوض شود و دوباره وارد لیگ برتر شویم.

وی ترکیب این تیم را ترکیبی از بازیکنان سابق با بازیکنان جدید و جوان و با تجربه اعلام کرد و درباره هدف نماینده اصفهان توضیح داد: در اولین سال حضورمان در لیگ برتر تیم قدرتمندی نمی شویم. و باعث ایجاد مشکل برای تیم ها شود. همچنین بازی ها را بررسی خواهیم کرد.

بازیکنانی آوردیم که ورزش دارند

در زیر تابش، مشاور باشگاه گتی پسند وی همچنین به روند ساخت تیم ورزشی بعدی اشاره کرد و توضیح داد: در سازماندهی تیم سعی کردیم علاوه بر مصالح فنی با ورزشکاران بومی و دارای مهارت ورزشی ادامه دهیم. کادر فنی تقویت شده و امیدوارم فصل بسیار خوبی را در باشگاه گتی پانست داشته باشیم.

وی یادآور شد: به عنوان فردی که والیبال را بیشتر از فوتبال دنبال می کنم، امید زیادی به این تیم بزرگ دارم و از آنجایی که اخلاق و ورزش در اولویت اول انتخاب بازیکنان بود، قطعا عملکرد خوبی خواهیم داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا