خیز پرسپولیس برای نقل و انتقالات با لیست مدنظر گل محمدی/پیگیری اعتراض از متخلفین لیگ در مراجع بین المللی

پرسپولیس با فهرست تحت تعقیب گل محمدی در اعتراض به پیگیری متخلفین لیگ در مراجع بین المللی برای نقل و انتقالات ایستاد.

جلسه هیات مدیره باشگاه پولیپولیس برای برنامه ریزی برای نیم فصل دوم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، امروز از ساعت 15 جلسه ای با حضور کلیه اعضا و مدیران این شرکت برگزار شد. این دیدار با توجه به اتفاقات عجیب روزهای گذشته فوتبال ایران و همچنین نقل و انتقالات زمستانی پیش رو از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.
با توجه به دستور جلسه و گزارش مدیرعامل، هیات مدیره باشگاه تصمیمات مهمی اتخاذ کرد که 3 مورد از آنها به شرح زیر است.
– هیات مدیره تاکید کرد که با توجه به اجرای قانون واگذاری واقعی، خسارتی در بخش فنی باشگاه نیروی انتظامی وارد شده است. پرسپولیس با توجه به حضور پرقدرت و حساب شده در نقل و انتقالات زمستانی و با توجه به اینکه اکثریت بازیکنان منتخب، باید به هماهنگی و ارتباط بین مدیرعامل و سرمربی و با توجه به لیستی که از سوی کادر فنی ارائه می شود اهمیت دهد. . در حال حاضر آنها از فصل قرارداد دارند تا هر چه بیشتر بازیکنان مورد نظر خود را برای رفع نیازها و کمبودهای تیم به خصوص در مورد مصدومیت ها به دست آورند.
– هیات مدیره با عنایت به اظهارات متناقض مسئولین ذیربط در خصوص آرای روزهای گذشته و تخلفات فراوان سایر باشگاه ها که از سوی مراجع قضایی و انتظامی فدراسیون فوتبال نادیده گرفته شده بود، تایید و مقرر شد تا مدیرعامل و مسئول قانونی معاون باشگاه در طول پیگیری مسائل حقوقی و شکایات به سازمان های بین المللی فوتبال و ورزشی تا حصول نتیجه باید نسبت به تخلفات متعدد و خاص در ایران شکایت و گزارشی را به نهادهای نظارتی و مسئول ارائه کند. لیگ برتر فوتبال و همچنین مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی درگیر.
همچنین با توجه به درخواست یحیی گل محمدی برای برپایی اردوی تدارکاتی در خارج از کشور، مقرر شد رضا درویش پیشنهادات دریافتی از باشگاه را به سرمربی تیم بدهد تا با توجه به تصمیم وی نسبت به موضوع اقدام شود. برنامه کمپینگ را دریافت کنید

دکمه بازگشت به بالا