حضور دنی آلوز در مراسم معارفه‌اش با ظاهری غیرمنتظره/عکس

مراسم معارفه دنی آلوز، مدافع راست برزیلی تیم فوتبال بارسلونا که از چهارشنبه دومین فصل خود را در نوکمپ آغاز کرد، در ورزشگاه خانگی آبی ها برگزار شد و شماره 8 جدید کاتالان اولین نشست خبری پس از او است. بازگشت به کاتالونیا

با این حال، دنی آلوز با صحنه ای که برای حضور در افتتاحیه خود انتخاب کرد، خبرنگاران را شگفت زده کرد. او که قطعا در دوران بازیگری خود هواداران و اهالی رسانه را غافلگیر نکرد، این بار هم به دلیل اینکه با انگشت پا وارد زمین چمن نوکمپ شد، زیر شیشه بزرگ رسانه ها قرار گرفت و حاضر شد. او هنوز در حال خلق شدن است و شتابی را که در اولین فصل حضورش در نوکمپ داشت حفظ کرده است.

کاری که آلوز انجام داد منحصر به فرد نیست. زمانی که در سال 2008 از سویا به بارسلونا نقل مکان کرد، فعالانه در مراسم تحلیف او شرکت کرد و ظاهراً به همین دلیل دوباره حرکت خود را آغاز کرد تا دومین دوره او در بارسا مانند دوره اولش باشکوه باشد.

ساعاتی پس از آن، دنی آلوز شخصا توضیح داد که چرا با هواداران در مراسم معارفه خود شرکت می کند. وی در پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: من به حمایت آمدم چون هر چقدر هم که بتوان چیزها را تغییر داد، خیلی چیزها را نمی توان تغییر داد.

دنی آلوز با عکسی ناشناس در مراسم پرتاب شرکت می کند

256 251

دکمه بازگشت به بالا