جیره بندی آب در تهران نداریم؟

مدیر شرکت آب و فاضلاب استان تهران اظهار داشت: با وجود کاهش بارندگی و انسداد کانال آب تهران ، تلاش ما این است که در هیچ جای تهران آب قطع نشود و به طور کلی موضوع سهمیه بندی آب تهران در دستور کار قرار گرفته است. . نیست.

محمدرضا بختیاری در گفت وگو با شیمیشی با بیان اینکه بهره برداری از نیروگاه ششم آب در تهران باعث نگرانی شهر تهران در مورد برنامه ریزی آب نشده است اظهار داشت: اکنون در این لحظه 500 لیتر آب در ثانیه از این تصفیه خانه وارد شبکه و روزهای بعدی با پایان روند تمیز کردن ، به 1000 لیتر در ثانیه می رسد.

وی گفت: آوریل امسال شدیدترین بارندگی در استان تهران یعنی 2.3 میلی متر است که در مدت مشابه سال گذشته 132 میلی متر است که پارسال 457 میلی متر بود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب تهران ادامه داد: گزارش های هواشناسی حاکی از آن است که دمای هوا از خرداد تا پایان تابستان در این قسمت از کشور تا پایان تابستان به طور متوسط ​​یک درجه گرمتر از 50 درجه سانتیگراد است که بسیار عالی است مشکل برای تأمین کنندگان آب. رو در رو خواهد شد

بختیاری با اشاره به اینکه امسال تنها سالی است که میزان بارندگی در یکی از استان های کشور ، حتی استان های شمالی به میزان باران سال گذشته نرسیده است ، اظهار داشت: برای هر لیتر نوشیدن باید برنامه ریزی شود آب ، اما گزارش نادیده گرفتن مدیریت مصرف آب معرفی.

به گفته وی ، در این بین وضعیت ذخیره سازی برف سدها خوب نیست. سد لتیان 44 درصد ، سد امیرکبیر (کرج) 77 درصد و سد طالقان 88 درصد نسبت به سال قبل است. علاوه بر این ، قطع مکرر برق در تهران منجر به افزایش قابل توجه آب آشامیدنی شده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه تمام تلاش این شرکت جلوگیری از تأمین آب در هر نقطه از این استان است ، گفت: یک ساعت تأمین آب تهران ما را خسته می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا