جنگ استقلال و سپاهان در نقل و انتقالات علنی شد

آفتاب نیوز:

سپاهانی ها که راه زیادی برای رساندن ستاره سرخابی به اصفهان دارند، در نقل و انتقالات نیم فصل دست روی بازیکنان گذاشته اند، چون می دانند جواد نکونام برای حفاظت از آنها در مصر حضور دارد. اصفهانی ها که در نقل و انتقالات تاکتیک خاصی را دنبال می کنند و همیشه موفق بوده اند، در تلاش هستند تا چند بازیکن از استقلال بگیرند. پیشنهادات اولیه در این خصوص مطرح شده است که اگر در نیم فصل بتوانند بازیکنان استقلال را با اصفهان ببرند. سپاهان ابتدا مورد توجه آیمن سلیمی قرار گرفت. دفاعی که در این فصل بارها توسط جواد نکونام استفاده شد و گل او به تراکتورسازی خاطرات شیرینی را در ذهن هواداران این باشگاه به جا گذاشت. یکی دیگر از بازیکنانی که سپاهانی ها علاقه ای به او ندارند، امید حمیدی فر است.

بازیکنی که کم کم توانست در خارج از فصل جا بیفتد و به یکی از اجزای اصلی و اصلی ترکیب نیم فصل تبدیل شود. همیدیفر در موقعیتی قرار دارد که ابتدای فصل در آستانه جدایی از استقلالی ها قرار داشت اما جواد نکونام بدون توجه به اتفاقاتی که قبل از فصل برای همدیفر افتاد، وقتی نیمی از دشمنی های دیگر تیمش را دید. متوجه نشد، تسلیم شد، از این بازیکن سوء استفاده کرد و حمیدیفر توانست تا حد زیادی به اعتقاد سرپرست استقلال پاسخ دهد و به یکی از بازیکنان اصلی تیم استقلال تبدیل شود.

سپاهانی ها که خوب می دانند حمیدیفر چقدر مورد توجه سرمربی تیم ملی است، در رسانه ها درخواست او را کردند تا بتوانند این بازیکن را به دست آورند. بعید به نظر می رسد که سپاهان موفق شود حمیدی فر و سلیمی را به دست آورد، زیرا هر دو بازیکن با استقلال قرارداد دارند و یا باشگاه استقلال برای آزادی این دو بازیکن قطعاً مبلغ قابل توجهی را طلب می کند یا دست به دست ستاره های این می شود. فصل. تیم ..

در حال حاضر صدای درخواست جواد نکونام برای مذاکره مدیران باشگاه استقلال و امید نورافکن به گوش می رسد که تلاش برای جذب این بازیکن می تواند نوعی سیاست یا تاکتیک تقابلی از سوی باشگاه استقلال برای خنثی کردن تلاش های باشگاه سپاهان باشد. برای جذب ستاره های این تیم. در حالی که سپاهان به دنبال سلیمی یا همیدی فر است، باشگاه استقلال نیز به دنبال پروژه مهم جذب مهره ها خواهد بود تا شاید در نیم فصل یکی از بازیکنان اصلی این باشگاه را به دست آورد.

البته باشگاه سپاهان جنگ روانی مقابل استقلال را آغاز کرد و خبر درخواست برای دریافت چند بازیکن استقلالی را آغاز کرد و استقلالی ها این ماجرا را شروع نکردند اما این جدال نقل و انتقالاتی ممکن است تا پایان نیمه ادامه داشته باشد. فصل تغییر می کند و هر دو باشگاه برای جذب ستاره های یکدیگر حرکت می کنند.

اما وقتی گفته می شود تیم رقیب استقلال به دنبال ستاره های این تیم است یا ستاره های سپاهان، جنگ روانی بین دو طرف پیش می آید و برنده باشگاهی است که بتواند. یکی از بازیکنان تیم حریف را امضا کند. زخم های روحی و روانی ناشی از چنین خواسته هایی را در تیم خود جذب کند یا در صورت شکست در این زمینه خفه کند.

در هر صورت باشگاهی که تکنیک های قهرمانی این روزها را بداند در نقل و انتقالات موفق خواهد بود. اگرچه بزرگترین عامل موفقیت تیم ها وجود سرمایه کافی است اما باید دید باشگاه استقلال در این راه چه ابتکاری برای رسیدن به موفقیت صرف خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا