عمومی

۸ بیمار با شرایط بحرانی در چهارمحال و بختیاری بستری هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مجید ایرانی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با آخرین آمار از بیماری عروق کرونا ویروس قلب در استان در تاریخ 23 فوریه 1999 اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 202 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری عروق کرونا ویروس قلب. بیماری قلبی به مراکز مراجعه کرد. بهداشت و درمان به بیمارستانهای سرپایی و سرپایی استان اعزام شد که از این تعداد 42 بیمار با علائم مشکوک بیماری در بیمارستان بستری شدند.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته ، علاوه بر حوادث خارج از بیمارستان ، از سه بیمار بیمارستانی به دلیل علائم بالینی بیماری مشکوک شده است. گاو 19 نفر که در بیمارستان بستری شده اند مثبت گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رکه شهرکرد ادامه داد: در حال حاضر 90 بیمار مثبت مشکوک به بیماری کرونا ویروس قلب تحت درمان و درمان در مراکز درمانی استان هستند که از این تعداد 60 نفر کاملاً مثبت و مابقی در انتظار هستند. نتایج. “

وی گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته هیچ مرگ جدیدی به دلیل بیماری رخ نداده است. گاو 19 مورد در استان گزارش نشده است و تعداد کل مرگ و میرهای ناشی از این بیماری در چهارمحال و بختیاری هنوز 760 نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رکه شهرکرد اعلام کرد: در حال حاضر هشت بیمار با شرایط بحرانی و وضعیت عمومی نسبتاً ضعیف در واحدهای مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

دکمه بازگشت به بالا