جلوی پای ما سنگ‌اندازی می‌کنند/ شاید من هم جزو پروژه نابودی پرسپولیس باشم

به گزارش شفاف، یحیی گل محمدی سرپرست تیم پیران پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک و اولین شکست فصل گفت: به تیم المپیکی آراکان تبریک می گویم. به نظر من او شایسته موفقیت بود. ما تیمی نبودیم که یک جام هم ببریم. آنها بهتر از ما بازی کردند و بهتر جنگیدند و از موقعیت خود به خوبی استفاده کردند. از او همه شرمنده مردم بودیم. در نهایت ما خوب بازی نکردیم. کیفیت و نتایج خوبی نداشتیم. در مسائل فنی دیگر حرفی برای گفتن نداریم. باید سعی کنیم خودمان را پیدا کنیم و ریکاوری خوبی داشته باشیم و نقاط ضعف را ببینیم و سعی کنیم بهتر شویم. این کاری است که باید در روزهای آینده انجام دهیم. بازی سختی مقابل گل گهر داریم. باید از این بازی درس خوبی بگیریم. ما پارسال در همین شهر به آلومینیوم باختیم و از آن زمان تاکنون 6 برد متوالی کسب کرده ایم. حالا باید مثل پارسال رفتار کنیم و بهتر شویم و بیشتر تلاش کنیم.

وی درباره دلایل کم تیمی و مشکلات درون تیمی نیز بیان کرد: اتفاقات و تصمیماتی که در ماه های اخیر برای تیم گرفته شده کار را برای تیم سخت کرده است. ما به دنبال بهانه و بهانه برای از دست دادن نیستیم. من نمی خواهم دلایل این موضوع را بررسی کنم. همه می دانند که بعد از پنج قهرمانی این تیم واقعاً شکست های زیادی خواهد داشت و آنها نمی خواهند به پیروزی ادامه دهند. امیدوارم اشتباه کرده باشم شاید من یکی از پروژه های تخریب و نابودی پرسئوس باشم. امیدوارم اینطور نبوده و اشتباه کرده باشم. وقتی چیزهایی را که به سر تیم آمده جمع آوری می کنیم فقط یک دلیل دارد و آن این است که اجازه ندهیم تیم موفق شود. من نمی خواهم زیاد صحبت کنم زیرا برخی افراد پس از ناپدید شدن به دنبال بهانه هستند.

سرمربی پرسپولیس روی دروازه تیمش از سمت راست خط دفاعی و ورود بازیکنانی مثل سیامک نعمتی گفت: نمی خواهم زیاد در مورد کسی صحبت کنم. ما باید از همه لحاظ پیشرفت کنیم. مسئله فقط دفاع واقعی نیست. هر چه بیشتر تمرین کنیم بهتر است. این ما هستیم و بیشتر از این بازیکن نداریم. ما باید با این افراد ادامه دهیم. ما بازیکنان خوبی داریم ما نمی خواهیم بگوییم بازیکن ضعیف است. باید بیشتر تمرین کنیم و بیشتر مراقب باشیم. باید بیشتر به هم اعتماد کنیم.

گل آرامی درباره آینده آلومینیوم اراک با این بازی ها و نتایج گفت: اگر آلومینیوم اراک بیرون از خانه اینگونه باشد می تواند برنده شود.

سرمربی پرسپولیس درباره تاثیر حضور تماشاگران و عدم حضور آنها در مسابقات لیگ گفت: نبود تماشاگر به ضرر تیم ما است. ما در همه شهرها بیشترین مخاطب را داریم. ما باید بهتر از این راه را پیش می بردیم. تصمیماتی که گرفته شد نشان داد که اشتباهاتی صورت گرفته و می توانستیم بهتر عمل کنیم و حداقل از حضور تماشاگران استفاده کنیم. فکر می‌کنم آقای رئیسی هم تلاش می‌کند واکسیناسیون را جهانی کند و مردم را وادار به انجام آن کند. امیدوارم کرونا به حداقل برسد و از مخاطب استفاده کنیم.

دکمه بازگشت به بالا