جزئیات فوت کودک ۶ ماهه در بیمارستان مفید/بررسی‌ها تا زمان اعلام پزشکی قانونی ادامه دارد

پس از انتشار اخباری مبنی بر فوت کودک شش ماهه در بیمارستان کودکان مفید، معاون پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جزئیات این خبر را فاش کرد.

به گزارش شیمیشی، دکتر .

وی ادامه داد: به طور کلی بر اساس دستورالعمل های فعلی، اگر بیمار کمتر از 24 ساعت پس از بستری در بیمارستان فوت کند، مرگ مشکوک محسوب می شود که می تواند علل زیادی داشته باشد. این مرگ ها نیاز به معاینه پزشکی قانونی دارد و بدون معاینه پزشکی قانونی امکان صدور گواهی فوت برای بیماران وجود ندارد.

قائم مقام دانشگاه در پاسخ به مطالبی که در مورد کمبود کادر درمانی بیمارستان در روز حادثه توزیع شد، گفت: مطالبات کادر درمانی همیشه وجود داشته اما هیچ گاه باعث کمبود نشده است. خدمات بیماران زیرا همه پزشکان و پرستاران به حقوق بیماران از جمله تعهدات اخلاقی آنها احترام می گذارند. آنها می دانند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، وی افزود: با این حال مطالعات کارشناسی در این زمینه با حضور کارشناسان معاونت پزشکی، حراست و رئیس دانشگاه انجام شده است تا انواع مختلف ارزیابی شود. جنبه های این دانشگاه رویداد این تحقیقات تا اعلام رسمی علت مرگ توسط پزشکی قانونی ادامه خواهد داشت و در صورت وجود مجرم یا مجرم در این زمینه طبق مقررات در اسرع وقت اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا