ترندهای کسب و کارعلمی و پزشکی

3 نکته مقرون به صرفه برای تناسب اندام و سلامت در این زمستان

دما در حال کاهش است، اما شما مجبور نیستید اهداف تناسب اندام خود را کاهش دهید. در اینجا نحوه سالم ماندن، فعال بودن و خوش اندام بودن در طول زمستان آورده شده است.

اجازه ندهید هوای سرد بازی تناسب اندام شما را تضعیف کند. زمستان انواع روش های مقرون به صرفه و مناسب خانواده را برای حرکت در حین تفریح ارائه می دهد. شاید ورزش بیشتر را به عنوان تصمیم سال نو انتخاب کرده باشید؟ در اینجا آمده است که چگونه می توانید با انگیزه بمانید و شیار تناسب اندام خود را در این فصل پیدا کنید. تاثیر دارچین بر فشار خون

مطالب مقاله:

  1. برای حرکت از فعالیت های زمستانی در فضای باز لذت ببرید؛
  2. در خانه ورزش کنید تا از سرما در امان بمانید؛
  3. یک دوست تمرینی پیدا کنید؛
  4. فناوری را به برنامه تناسب اندام خود اضافه کنید؛

 

  1. از فعالیت های زمستانی در فضای باز برای حرکت لذت ببرید

گاهی اوقات بیرون رفتن و تحمل هوای سرد سخت است. شاید هنوز مورد علاقه خود را امتحان نکرده باشید. به اسکیت، اسکی، کفش ورزشی برفی و اسنوبورد فکر کنید. با یادآوری اینکه این فعالیت ها فقط برای مدت کوتاهی در دسترس هستند، انگیزه خود را حفظ کنید. بر اساس تحقیقات اخیر، فقط بیرون بودن می تواند استرس و اضطراب را کاهش دهد. پس گرم بپوشید و از زمستان تا پایان آن لذت ببرید!

برای فعالیت های رایگان به دنبال حیاط خلوت خود نباشید. کودکان خود را در مسابقه ساخت آدم برفی به چالش بکشید. یا حیله گر شوید و یک تپه برفی برای سورتمه بسازید. به احتمال زیاد، یک پارک یا حیاط مدرسه در مجاورت تپه برفی دارد. چرا دفعه بعد که برف می بارد به آنجا نروید؟ در اینجا 6 ایده برای سرگرمی خانوادگی زمستانی وجود دارد.

  1. در خانه ورزش کنید تا از سرما در امان بمانید

همه این ایده را دوست ندارند که در برف و سرما یخ زده باشند. Baylee Joy، مربی شخصی معتبر می‌گوید: «این جایی است که گنجاندن تمرینات در خانه در روال روزمره شما می‌تواند بسیار مفید باشد.

جوی اضافه می‌کند که برای داشتن یک تمرین عالی، لازم نیست یک باشگاه ورزشی در خانه داشته باشید. شما می توانید از تجهیزات سبک وزن مانند نوارهای مقاومتی و توپ های فیزیوتراپی استفاده کنید. انواع تمرینات وزن بدن اصلاً نیازی به تجهیزات ندارند.» به اسکات، فشار و پلانکینگ فکر کنید. اینها عضله می سازند در حالی که کالری می سوزانند.

  1. یک دوست تمرینی پیدا کنید

نگران این هستید که از واگن تناسب اندام و به بلوز زمستانی سقوط کنید؟ سعی کنید یک دوست ورزشی پیدا کنید تا شما را صادق نگه دارد. «یک شریک ورزشی بگیرید. این می تواند یک دوست، عضو خانواده، همسر یا یک مربی شخصی باشد. “این یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ انگیزه نسبت به یک رژیم ورزشی است.” وقتی با یک دوست تمرینی به یک برنامه تناسب اندام متعهد هستید، یکدیگر را مسئول می دانید. این بدان معناست که کمتر احتمال دارد برای از دست دادن یک تمرین بهانه بیاورید. درمان خانگی ترشحات پنیری واژن

انگیزه و عادات سالم شریک زندگی شما می تواند الهام بخش شما باشد و بالعکس. اگر بتوانید فردی را پیدا کنید که علاقه واقعی به تناسب اندام داشته باشد، کمک می کند. جوی می‌گوید که شور و اشتیاق آن‌ها به شما سرایت می‌کند

 

دکمه بازگشت به بالا