جامعه ورزش، مبلغ فرهنگ صلح و سازش است/ رهایی ۱۷۰ نفر از چوبه دار در خوزستان از ابتدای سال

شیمیشی/خوزستان معاون کل دادگستری خوزستان گفت: اعضای جامعه ورزش مبلغان فرهنگ صلح و سازندگی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی امروز 30 آذرماه در مراسم افتتاحیه شعبه تخصصی شورای حل مشکلات ورزش و جوانان در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار داشت: همه برای پاسداری به سنگر آمده ایم. عزت، عظمت و شخصیت ورزش و جوانان خوزستان.

به گزارش شیمیشی، وی همچنین گفت: مایه مباهات است که این شعبه تخصصی ورزش و کودک در خوزستان افتتاح شد. جامعه ورزش جامعه ای از مردان و زنان پرتلاش و رزمندگان با قلب های پولادین و اراده است. کسانی که مبشر فرهنگ صلح و حل و فصل و صلح طلبان ما هستند.

معاون قضایی دادگستری خوزستان با تبریک به مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: از جناب آقای بنی تمیم تقاضا دارم کمیته ای به نام کمیته صلح هیات های ورزشی در بین تیم های ورزشی و کمیته ای برای شعبه تخصصی تشکیل دهند. هیئت حل المسائل ورزش و جوانان خوزستان هم ما را معرفی می کند.

وی تاکید کرد: معتقدیم می توانیم از توان جامعه جوان و ورزشکار خوزستان بهره فراوان ببریم. امروزه قوه قضائیه در راستای توسعه فرهنگ عمومی و توسعه مبانی فرهنگ عمومی و توسعه مبانی فرهنگ و دانش حقوقی چه در زمینه پیشگیری و چه در زمینه حل و فصل اختلافات تلاش می کند و این یکی از سیاست های مهم است. دستگاه قضایی برای ترویج فرهنگ صلح و وفاق در کشور همچنین یکی از سیاست های مهم شروع به کار هیات مدیره و هیات دولت است که فرهنگ و تاکتیک ما و توانایی های خود را برای اجرای این فرهنگ در سطح کشور استفاده کنید

امانت بهبهانی با بیان اینکه در بین مردم خوزستان فرهنگ صلح و سازش، گذشت و گذشت همواره بر فرهنگ خصومت غلبه داشته است گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 170 مورد خودکشی برای اولین بار گزارش شده است. در مقطعی از تاریخ قضایی به ویژه در استان خوزستان صلح و سازش پایان یافت و این تعداد از اعدام خارج شد. من به عنوان یک ساکن خوزستان احساس می کنم این باعث افزایش امنیت می شود و البته برعکس هم دارد. من معتقدم با صلح، آشتی، گذشت و گذشت این افراد می توانند با عزت به زندگی خود ادامه دهند و امنیت استان را پایدارتر کنیم.

وی همچنین گفت: در شش ماهه نخست سال تقریبا 18 هزار پرونده صلح داشته ایم و ماموریت های صلح ما نیز افزایش یافته است. همچنین استان خوزستان توانایی های بسیار مهمی دارد و یکی از آن توانایی ها مجموعه ورزشی خوزستان و ورزشکاران استان است و معتقدم از این توانایی استفاده نشده و این جبران توانمندی های زیادی دارد. البته پس از آماده سازی هیئت های صلح از توان پیشکسوتان ورزش خوزستان بهره مند خواهیم شد. همچنین دوره های ویژه ورزشی مانند بخشش و ورزش، مدارا، صلح و آشتی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا