اجتماعی

امسال ۷۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود

شیمیشی/ مرکز مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: امسال 70 هزار میلیارد تومان بدهی دولت از طریق سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود.

میرهاشم موسوی شامگاه شنبه 11 دی ماه 1402 در بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی شهید چمران ساوه، پرداخت بدهی سازمان تامین اجتماعی را یکی از رویکردهای دولت سیزدهم عنوان کرد. و گفت: در 2 سال گذشته بیش از 170 هزار میلیارد تومان وام دولتی برای تامین اجتماعی پرداخت شده است و امسال قرار است 70 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت در قالب واگذاری پرداخت شود. سهام به این موسسه . همچنین طی 2.5 سال گذشته 240 تا 250 هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی خواهد بود.

وی بر دستیابی به سهام خوب در این مدت تاکید کرد و گفت: واگذاری سهام پتروشیمی شازند از طریق تسویه بدهی یکی از اقداماتی بود که ارزش افزوده و تعهدات بین نسلی ایجاد می کند و از نظر سرمایه گذاری بازده خوبی برای سازمان خواهد داشت. ..

وی همچنین گفت: در برنامه هفتم برای پرداخت وام های دولتی پیش بینی شده است و امیدواریم در دوره 5 ساله برنامه هفتم، نحوه واگذاری و تامین وام های دولتی بیش از پیش ادامه یابد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین درباره موضوع تراز حقوق بازنشستگی تامین اجتماعی گفت: مواردی در پیشنهادات دولت وجود دارد و باید مشارکت مجلس در این موضوع دیده شود تا تصمیم گیری شود.

وی همچنین به سفر خود به ساوه اشاره کرد و گفت: توسعه خدمات یکی از برنامه های خدماتی سازمان تامین اجتماعی است. خدمات مهم این موسسه درمان رایگان است که با حمایت دولت توسعه یافت و در ساوی با هزینه 35 میلیارد تومانی خدمات توسعه ای در بخش های ویژه بیمارستان چمران ارائه شد. همچنین هزار مترمربع زمین با 30 میلیارد تومان اعتبار برای احداث انبار دارویی تعیین شده است که در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و با تجهیز انبار دارویی ظرفیت آن افزایش می یابد. بیمارستان

امسال 70 هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود

موسوی همچنین گفت: احداث کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در اطراف بیمارستان در زمینی به مساحت 3500 متر مربع در دستور کار قرار گرفته و با صرف 110 میلیارد تومان به مرکز فوق تخصصی درمانی تبدیل می شود. 30 درصد وجود دارد و انتظار می رود تا نوامبر سال آینده اجرایی شود.

وی همچنین گفت: بیمارستان شهید چمران ساویه تامین اجتماعی در قالب یک برنامه سطحی تجهیز می شود و هم اکنون جدیدترین تجهیزات رادیولوژی دیجیتال و سی تی اسکن در این مرکز درمانی نصب شده و با بکارگیری متخصص با بالاترین کیفیت خدمات به عموم مردم ارائه می شود. کارکنان. ساختن ما سعی خواهیم کرد تا این مرکز پزشکی به عنوان بخشی از برنامه تسطیح زمین، دستگاه ام آر آی داشته باشد.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا