توزیع ۴۰ هزار تن آسفالت و افتتاح مرکز درمانی شمال غرب تهران در منطقه ۲۲

فرماندار منطقه 22 تهران گفت: 40 هزار تن آسفالت توزیع و برای تراشکاری، جدول گذاری، آسفالت معابر نوساز و رنگ آمیزی معابر منطقه مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش شیمیشی، مسعود نصرتی گفت: با توجه به حضور ساکنان جدید الطاسیس در مناطق 12 گانه منطقه، روند ساخت جاده در این نقطه از شهر تهران بالاتر از سایر مناطق و بیشترین حجم معابر مسکونی است. در این نقطه از شهر تهران است. جاده های آسفالت شده نیز در منطقه 22 است و از ابتدای نهضت آسفالت تاکنون 40 هزار تن آسفالت در منطقه برای تراشکاری، جدول گذاری، آسفالت راه های جدید و تخریب راه ها استفاده شده است.

وی یادآور شد: به منظور ارتقای تعداد و کیفیت خدمات در حوزه ساخت و ساز در حومه غربی منطقه، عملیات استقرار درگاه های ارتباطی در این شهرها با جدیت دنبال می شود.

نصرتی تصریح کرد: تا به امروز و با افزایش جمعیت شهروندان در حومه غربی منطقه، تامین کمبودهایی از جمله تامین معابر آسفالته، وجود وسایل حمل و نقل عمومی و یا اجرای طرح نگهداری در محدوده با بهترین فرصت ها از دو اهالی الهیه خرب و مرواریدشهر تا به امروز اقدامات مهمی انجام شده است.

افتتاح میدان میوه و تره بار در شهرک شهید خرازی

مسعود نصرتی در ادامه سخنان خود در خصوص افتتاح میدان میوه و تره بار شهید خرازی گفت: مدیریت شهری در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اصلی توسعه میادین محلی تره بار را در دستور کار خود قرار داده است. به همین منظور دو میدان میوه و تره بار در شهر شهید خرازی با هماهنگی مدیریت منطقه و سازمان میادین میوه و تره بار افتتاح شده است.

وی زمین احداث میادین جدید میوه و تره بار در مناطق فاقد میدان میوه و تره بار در این منطقه را اعلام کرد و گفت: بیش از 8 هزار خانوار در شهرک شهید خرازی زندگی می کنند و این میدان میوه و تره بار برای این تعداد شهروند است. . در خیابان شهید اردستانی واقع شده و در زمینی به مساحت حدود 500 متر مربع در حال ساخت است و با حضور شهردار تهران به بهره برداری می رسد.

مرکز بهداشتی درمانی منطقه 22 شمال غرب تهران افتتاح شد

فرماندار منطقه 22 همچنین به افتتاح خانه بهداشت شمال غرب تهران در منطقه 22 توجه کرد و گفت: با توجه به افزایش ساخت و ساز و جمعیت منطقه 22 در سال های گذشته زیرساخت های لازم انجام شد. تامین نشده است و اراده مدیریت شهری تامین نیاز همه و بهبود وضعیت موجود در این حوزه است.

نصرتی به نقش زیرزمین در روند توسعه پایدار شهرها اشاره کرد و گفت: در دنیای امروز زندگی در شهرهای بزرگی مانند تهران بدون زیرزمین شهری غیر قابل تصور است و وجود این بناها به عنوان نیاز اصلی زندگی شهروندان ضروری است. .

وی ادامه داد: وقتی صحبت از زیرساخت های شهری می شود به معنای وجود جاده ها، شبکه های آب و برق و … است که بیشتر جنبه های کالبدی شهر را در نظر می گیرد، اما زیرساخت های شهری نه تنها کالبدی نیست، بلکه شامل آن نیز می شود. مولفه های اجتماعی و اقتصادی

نصرتی به توانایی بالای منطقه 22 در ساخت زیرمجموعه های مختلف و بسترسازی برای فرصت های سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری منطقه آمادگی دارد شرایط را برای احداث مراکز درمانی در این منطقه تسهیل کند. مجموعه بهداشت و درمان

پازوکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران نیز گفت: افتتاح مرکز بهداشت شمال غرب تهران اولین گام منطقه 22 است و مجموعه پزشکی با جدیت استقرار دولت را دنبال می کند. بیمارستان‌ها و بیمارستان‌های تخصصی کودکان در این حوزه.» در این راستا مطالعات و اقدامات اولیه انجام شده و مابقی اقدامات در حال پیگیری است.

وی همچنین گفت: این بیمارستان دارای اتاق جراحی، اورژانس و بخش های تخصصی و فوق تخصصی خواهد بود و امیدواریم با هماهنگی مجموعه مدیریت شهری بتوانیم خدمات درمانی بیشتری به بیماران ارائه دهیم. شهروندان تهرانی

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا