عمومی

مراسم اهدای نشان مشهدالرضا(ع) برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، امیر حسین قاضی زاده شامگاه دوشنبه در مراسم اهدای جوایز مشهد الرضا(ع) اظهار داشت: شاید شهرهای تاریخی زیادی در این کشور داشته باشیم اما اینجا مشهد است که به نام امام رضا (ع) و به عنوان یک مرکز است. مرکز است. این سرزمین در ایجاد تمدنی جدید آراسته شده است. مشهد فرصتی برای ساختن جامعه حول محور اهل بیت(ع) بود.

معاون رئیس جمهور همچنین گفت: همه مشهدی ها یک وجه مشترک دارند و به عشق امام رضا(ع) دور هم جمع شده اند. هم افرادی که در گذشته به مشهد مهاجرت کرده اند و هم کسانی که امروز به مشهد می آیند با همین هدف به این شهر می آیند.

وی ادامه داد: شناخت هویت مشهد و پاسداری از آن امری بسیار ارزشمند است. جایی برای نشان دادن و نشان دادن تاریخ پرافتخار مشهد به همه وجود دارد. به مناسبت روز مشهد می توان شخصیت های معروف مشهدی را یکی یکی معرفی کرد و به آیندگان نشان داد که چه میراث پرافتخاری دارند.

قاضی زاده گفت: آنچه می توان برجسته کرد شجاعت و اراده مردم مشهد است که هرگز اجازه نداد مردم بی طرف بمانند. به امید اینکه در این روز مشهد را بیش از پیش به نسل امروز و جهان و نسل های آینده معرفی کنیم.

من باید بگویم؛ در پایان این مراسم مدال طلای مشهدالرضا بر دوش برگزیدگان قرار گرفت.

دکمه بازگشت به بالا