حوادث

آنان که بر شیپور عدم حضور در انتخابات می‌دمند، به شهیدان پشت کرده‌اند

شیمیشی/خوزستان رئیس سازمان سیاسی فرماندهی کل نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه کسانی که در بوق عدم حضور مردم در انتخابات می نوازند و مردم را ناامید می کنند از راه شهدا حمایت کرده اند، گفت: در عین حال شهدا ما را به آمادگی و استقامت و ثبات در ارزش ها تشویق کردند.

در اجلاس ۶۲۲ شهید نیروی انتظامی خوزستان که امشب هفتم بهمن ماه در شهر اهواز برگزار شد، حجت الاسلام سید علیرضا عدیانی با قدردانی از برگزارکنندگان این دیدار گفت: خریدار خداست. از روح ها مؤمنان و خداوند پاداش بهشت ​​را برای مؤمنان تعیین کرده است. شهدا جان خود را فدا کردند و در راه خدا جنگیدند. در این جنگ هم می کشند و هم کشته می شوند و پیروزی در میدان جنگ همیشه به حق نیست، بلکه خداوند مؤمنان را بشارت می دهد که پیمان سودمندی بسته اید.

به گزارش شیمیشی، وی همچنین گفت: شهدا افرادی رازدار و نیازمند هستند و به سوی خدا و عابد باز می گردند. در دوران پاسداشت حضرت، رزمندگان در دل شب می خوابیدند و محتاج خدا بودند و به نیکی شهره بودند، این ویژگی شهداست. شهدا هرگز از دل و ذهن خانواده شهدا خارج نمی شوند. این اشتباه است که بهترین جوانان این مملکت ما را ترک می کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: هدف تداوم و یکپارچگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تثبیت ارزش ها و انقلاب اسلامی، حاکمیت دین و دین بود. عدالت و اجرای جامعه فاطمیون. هدف رهایی جامعه از فقر و فساد و فحشا و مدیریت آن بر محور عدالت بود نه اینکه عده کمی از جایگاه خود ثروتمند شوند و جامعه متضرر شود.

همچنین فرمود: این خاک مقدس است زیرا مادر اسلام است. ما بر سر شهر و دیار با کسی جنگ نداریم. جنگ ما جنگ فقرا و مستمندان و کفار و اسلام و مستکبران و مستضعفان و کفار و توحید است. این جنگ ادامه دارد و ما تا زمانی که جنگ باشد اینجا هستیم و تا زمانی که پرچم لا الله ایل الله را در جهان به اهتزاز در نیاوریم دست از کار برنخواهیم داشت. ملت ایران امروز در کنار مردم فلسطین ایستاده و خود را مسئول می دانند چرا که محور مقاومت هستند.

ادیانی گفت: به یاد دارم که سه روز پس از رحلت امام (ره) در خطبه ای بر منبر نماز جمعه، کلمه استکبار به قدرت دنیا تبدیل شد و ایشان توضیح دادند که اگر شیطان بزرگ و متکبر نبود، باید. قدرتمند شده اند. کلمه مصطفیین نیز جای خود را به طبقات فقیر داده است. این قشر محروم و آسیب پذیر که امام (ره) از اول در مورد ایشان فرموده اند، من با همه اهالی کاخ یک تار مو از کوه عوض نمی کنم.

فرمود: رنج مظلوم كمتر بود و ننگ ضعف هم به او داده شد. اگر مردم خوزستان با این که اسلام آورده اند رنج می برند، من به عنوان خادم مردم شرمنده ام. همه مسئولین باید شرمنده رنج مردم خوزستان، دشت زادگان و سوسنگرد باشند. از طلوع اسلام، قشری که بیش از دیگران از نور اسلام بهره برده اند، محروم بوده اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل نیروی انتظامی کشور گفت: ببینید چگونه با اسلام می جنگند. در آستانه واقعه بزرگ و سرنوشت ساز کشور یعنی انتخابات، خودی ها و روحانیون می گویند رای ندادن یک نوع رای دادن است، اما کسانی که رای نمی دهند به جمهوری اسلامی عظمت نمی گویند.

وی همچنین گفت: اگر می خواهید همه وصایای شهدا را در سه کلمه خلاصه کنید، حمایت از مرجعیت است تا کشور دچار آسیب نشود. کسانی که سوت زن، زندگی، آزادی و عدم شرکت مردم در انتخابات را می نوازند و مردم را ناامید و ناامید می کنند، راه شهدا را پشتیبان کرده اند، شهدا ما را به آمادگی دعوت می کنند. در ارزش ها پایدار باشید. این قسمت دوم نامه شهداست.

وی بیان کرد: یاد شهدا یادآور ارزش ها و پایبندی به اصول و همه ارزش هاست که رأس آن اطاعت از ولی فقیه است. گرامیداشت یاد و خاطره شهدا پیام خدمت صادقانه و ایثارگرانه، احترام به خانواده شهدا و اعتلای ارزش هاست.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با علاقه زیاد به کشف تازه‌ها هستم. همیشه در جستجوی اخبار تازه، دیدنی و منحصر به فرد هستم تا خوانندگان را به جریان اتفاقات بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا