اقتصادی

بازار خودرو ترمز برید/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، دنا، رانا و تارا + جدول

به گزارش خبرگزاری شیمیشی، بررسی روند بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته حاکی از آن است که پراید ۱۵۱ در بازار در حدود یک میلیون تومان گران شده و ۳۱۹ میلیون تومان به فروش رفته است. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی، در حدود ۶۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

اما قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۸۷۰ میلیون تومان به فروش رفته است. این در حالی است که پژو۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ افزایش ۵ میلیون تومانی را تجربه کرده و ۶۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۷۲۵ میلیون تومان به فروش رفته است.

در این میان، قیمت پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان گران شده و ۷۷۵ میلیون تومان قیمت داشت. قیمت پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز ۵ میلیون تومان گران شده و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

بنا به این گزارش، تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرد و در حدود ۷۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است. در مقابل، البته قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ در بازار ۲ میلیون تومان گران شده و به ۳۸۰ میلیون تومان رسیده است. تیبا هاچ‌بک EX هم با افزایش ۲ میلیون تومانی، به قیمت ۳۸۵ میلیون تومان به فروش رفته است.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۹۹۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم ۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و به قیمت ۷۴۰ میلیون تومان رسیده است.

اما راناپلاس با افزایش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۶۰۰ میلیون تومان به فروش رفته است. در عین حال، ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۲ میلیون تومانی به قیمت ۴۰۷ میلیون تومان رسیده است. ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۲ میلیون تومانی، به قیمت ۴۷۷ میلیون تومان به فروش رفته است.

در این میان، سمند سورن پلاس EF۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر، ۶۶۵ میلیون تومان قیمت خورده است. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ نیز بدون تغییر، به قیمت ۸۱۵ میلیون تومان به فروش رفته است.

به گزارش خبرگزاری شیمیشی، کوییک R پلاس اتوماتیک هم با افزایش ۳ میلیون تومانی به قیمت ۴۹۵ میلیون تومان به فروش رفت.

بازار خودرو ترمز برید/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، دنا، رانا و تارا + جدول

۲۲۳۲۲۵

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا