تذکر کرمی به وزیر صمت به خاطر افزایش روزانه قیمت مواد غذایی

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از وزیر جهاد کشاورزی خواست اقدامات لازم را برای ساماندهی این محصول در استانهای جنوبی در ارتباط با تاسیس سازمان خورما انجام دهد.

به گزارش شیمیشی ، خلام حسین کرمی امروز (یکشنبه) در بحث شفاهی در نشست عمومی مجلس شورای اسلامی ، گفت: از نخست وزیر و دولت انقلابی استان بوشهر به ویژه هیئت های تنگی و دشتستان و آنها تشکر می کنم. تایید. خوب “

وی به یاد وزیر جهاد کشاورزی گفت: من درخواست می کنم تاسیس سازمان خرما برای ساماندهی این محصول در استانهای جنوبی ، مانند چای انجام شده باشد. همچنین به ساماندهی بازار فروش و صادرات مالیات های فصلی در شهر دشتی توجه کنید.

نماینده مردم دشتی از وزیر بهداشت خواست در خصوص تکمیل و تجهیز بیمارستانهای خورموج و حسینمام حسین (ع) اقدامات لازم را انجام دهد.

کرمی همچنین به وزیر صمت هشدار داد که بازار را کنترل کند و از افزایش بی سابقه تعداد نیازهای مردم به ویژه مواد غذایی که قیمت آنها روزانه در نوسان است ، جلوگیری کند.

وی همچنین از وزیر نیرو خواست اقدامات لازم را برای ساماندهی ساحل رودخانه شهر دشتی و توجه به مطالبات مشروع مردم در این زمینه و تامین فوری آب شرب هر دو شهر به ویژه دلوار تنگستان انجام دهد.

در نهایت نماینده مردم تنگستان از وزیر راه و شهرسازی خواست اقدامات لازم را برای تکمیل جاده دلوار-دیر و جاده های تصادفی روستایی هر دو شهر در نظر بگیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا