تجهیز مرکز آموزشی عملی نیروهای پیمانکاری شرکت گاز لرستان با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد

شیمیشی / لرستان مدیر شرکت گاز لرستان از تهیه مرکز آموزش عملی نیروهای پیمانی شرکت گاز لرستان با هزینه بیش از دو میلیارد تومان خبر داد.

کرم گودرزی امروز ، چهارم ماه مه ، در مراسم افتتاح مرکز آموزش عملی قرارداد شرکت گاز لرستان اظهار داشت: تفاهم نامه امضا شده بین شرکت ملی گاز ایران و سازمان فنی و حرفه ای کشور ، مطابق با اجرای برنامه های اجتماعی مسئولیت ها و آموزش پرسنل موثر بود.

وی ادامه داد و خاطرنشان كرد كه طبق این تفاهم نامه ، سازمان فنی و كارشناسی باید محلی برای استفاده شركت ملی گاز پیدا كند تا از تجهیزات و امكانات لازم برای آموزش نیروی انسانی ماهر و كارآمد یا شركتهای قراردادی ارائه شده توسط این شركت استفاده كند. نوار موافقت شده است نفت همیشه متعهد به انجام مسئولیت های اجتماعی خود در این کشور بوده است

مدیر شرکت گاز لرستان وزارت نفت از بدو تأسیس تاکنون یکی از سازمانهای برتر در زمینه آموزش نیروی انسانی بوده و خاطرنشان کرد: آموزش نیروهای متخصص مورد نیاز در صنعت گاز و نفت از اولویتهای این وزارتخانه بوده است. .

گودرزی با اشاره به اینکه این صنعت در رشد و توسعه اقتصاد کشور پیشگام است ، افزود: این مرکز را با برنامه و با هزینه ای بیش از دو میلیارد تومان دریافت کردیم و البته بیشتر تجهیزات خود را بازسازی کردیم و کارهای اساسی مانند نصب را انجام داد. “امکانات و تجهیزات توسط شرکت گاز شهرستان فراهم شده است.

وی گفت: “این مجموعه آماده یادگیری و ارائه خدمات به شهروندان لرستان است.”

مدیرعامل شرکت گاز لرستان اظهار داشت: قطعاً موضوع نیازهای آموزشی را آماده خواهیم کرد و از نیروهای واجد شرایط و متخصص برای آموزش استفاده می شود.

گودرزی یادآور شد: “همه نیروهای نفت ، گاز ، پتروشیمی و بخش خصوصی آماده استفاده از این امکانات هستند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا