«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این نشست سعید حامد قاندپور، مدیرعامل شرکت توسعه کسب و کار و فناوری تارا و وحید شمخی، دستیار توسعه و نوآوری و همچنین امیرحسین باقری، معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان، معاون فنی، سخنرانی کردند. در این جلسه، آنها به سوالات خبرنگاران در مورد جنبه های فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن منحصر به فرد و متنوع پاسخ دادند.

مدیر تارا خطاب به جماعت گفت: «تارا از سال 1400 یک فعالیت جدی بوده است. اکنون سعی دارد با ارائه راه حل های دیجیتالی برای بهبود تجربه مردم در امور مالی به نگرانی ها و نیازهای مردم امروزی فکر کند و فلسفه اصلی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​است.

سید حامد قاندپور ادامه داد: تارا در این زمینه خدماتی از قبیل کیف پول الکترونیکی، رفاه شرکتی، اعتبار سازمانی و اخیراً نیز کسب و کار وام خرد انفرادی ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که این کسب و کار شروع شده، بسیار خوب بوده است. دریافت شد. “” این اتفاق افتاد.”

تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در کشور خدمات مالی و اعتباری در حوزه خدمات و سازمان ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد تومان وام ارائه کرده است.

وی برخی از نقاط قوت و مزیت تارا را نسبت به این اپلیکیشن برجسته کرد، از جمله: “با حمایت گروه صنعت گلرنگ در یافتن ملک و نقاط فروش و بیش از 50 سال تجربه”، “تجربه مشتری” و “بی نظیر”، گسترش گیرنده ها. در 460 شهر ایران و بیش از 4500 نقطه خرید و فروش داخلی و خارجی در زمینه های مختلف اعم از کالاهای مصرفی، پوشاک و مد، کالاهای خانگی، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی. و بهداشت، خدمات «بیمه و …»، «غیرانتفاعی و پورسانت»، «بهبود علائم مربوط به زندگی انسان» و ….

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای برقراری انضباط مالی و بازپرداخت بدهی کاربر به صورت اعتبار شخصی کاملاً وابسته به اعتماد است و البته اگر برعکس این اتفاق بیفتد، کاربر قصد دارد و شخص ثبت‌نام می‌کند. منفی می گیرند و از سایر خدمات محروم می شوند».

وی گفت: باید این قول را بدهیم که تارا چه از نظر کاربران و چه از نظر کاربران هنوز در ابتدای توسعه است و برنامه های انجام شده نوید رویدادهای هیجان انگیز در پایان سال جاری و سال های آینده را می دهد. . شعار تارا با عنوان راهکارهای دیجیتال 360 درجه برای افزایش آسایش مالی و تفکر همه جانبه برای دغدغه ها و نیازهای امروزی مردم عملی خواهد شد و می توان گفت این خدمات در راستای دین تجارت است. به مردم و جامعه و در قالب مسئولیت مدنی «علائم و شرکتها قابل تفسیر است».

سخنران دیگر این نشست وحید نگرانی معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه کسب و کار و فناوری تارا بود و به تشریح چرایی و چگونگی تاسیس، معیارها و روند توسعه این اپلیکیشن و چشم انداز آینده آن پرداخت.

وحید نگرانی، با اشاره به اینکه سال گذشته تارا بر روی ارائه وام های شرکتی و انبوه تمرکز داشت، گفت: امروز برای معرفی و راه اندازی یک کسب و کار جدید از تارا که به آن “اعتبار خرد” یا “حالا بخر، بعد پرداخت کن!” شهرت جهانی.

Xemxî از وجود هیچ گونه کنترل، وعده، تضمین و کمیسیونی در بخش خدمات اعتبار خرد تارا خبر داد و اظهار داشت: برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند کل مراحل ثبت نام را در کمتر از نصف انجام دهند. کامل. ساعت ها. ، شناسایی و تایید خود را انجام داده و وام 500000 تومانی تا 5 میلیون تومانی دریافت کرده و از 4500 نقطه فروش داخلی و خارجی در سراسر کشور خرید کرده اند. شایان ذکر است روند توسعه گیرنده های تارا به سرعت در حال پیشرفت است.

تارا به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا نیازهای مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کرده و زندگی اقتصادی هوشمندانه‌تری داشته باشند و چون در اقتصاد تورمی ایران، مصرف‌کننده عملاً دو ماه پس‌انداز می‌کند، به نفع اوست. ..»

برای استفاده از این قابلیت تنها به یک شماره تلفن همراه با نام خود و یک کارت هوشمند ملی (جدید) نیاز دارید.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران منجر به ایجاد سازوکار اعتماد مطلق برای اولین بار در کشور و تدوین طرح می شود. در عین حال شاید لازم باشد در ایران ذهنیت و فرهنگ خود را تغییر دهیم تا مجبور نباشیم همه چیز را با پول بخریم و از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی (مانند سایر کشورهای جهان) استفاده کنیم.

تارا خدمات اعتبار خرد را باز می کند

معاون توسعه و بازسازی تارا در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه نیمی از اعتبار دریافتی باید پس از 30 روز و مابقی پس از 60 روز از خرید بازپرداخت شود، افزود: در حال افزایش است.

در این دیدار امیر حسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه فناوری و فناوری بازرگانی تارا نیز به ارائه خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها پرداخت و یکی از اهداف را استفاده از خدمات تارا دانست. “این برنامه جبران نیروی انسانی سازمان آنها است.”

وی افزود: به منظور پاسخگویی بهتر به نیازها و مطالبات خانواده های ایرانی در تلاش هستیم تا گیرندگان تارا را در زمینه ها و رده های مختلف توسعه دهیم.

حسن مختاریان، معاون فنی این گروه در بیانیه‌ای گفت: اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت دوگانه خدمات مالی این است.

وی گفت: سدان و ایمنی دو ویژگی خاص تارا است. پرداخت با تارا به صورت آفلاین نیز قابل انجام است و نیازی به اینترنت ندارد. “معماری مورد استفاده برای این برنامه یک عالم کوچک است که ما می توانیم به راحتی آن را توسعه دهیم و از فناوری های مختلف و زبان های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.”

در پایان این نشست مدیران تارا به سوالات رسانه ها پاسخ دادند.

شایان ذکر است کیف پول الکترونیکی تارا دارای قابلیت بازدهی 3 درصدی در هر خرید می باشد که تمامی گیرندگان تارا از آن استفاده می کنند و به عبارتی تخفیف دائمی قابل توجهی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. همچنین پشتیبانی تارا با شماره 1573 به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران است.

گفتنی است نشست خبری معرفی اپلیکیشن تارا (راهکارهای دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه اقتصادی) ساعت 14 در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، با حضور نمایندگان رسانه های گروهی و سایر شرکت کنندگان و مهمانان. .

دکمه بازگشت به بالا