بومی‌سازی سیستم کنترل مشعل‌های کوره توسط محققان کشور

سیستم کنترل احتراق کوره مطابق با استانداردهای روز دنیا توسط یکی از شرکتهای دانش بنیان طراحی و ساخته شده است.

به گزارش شیمیشی ، ایمان علیزاده عصار ، مدیرعامل شرکت دانش بنیان در مورد تولید این سیستم گفت: شرکت ما مهندسی معکوس خود را از سال گذشته به دلیل مشکل در محفظه ها و عدم تأمین این محصول تکنولوژیکی و خرابی در آتش کوره های کارخانه گندله آغاز کرد.

وی افزود: صفحه کنترل این سیستم طبق دوازده الگوریتم یکپارچه فرآیندهای ایمنی استاندارد اروپا طراحی شده و هم اکنون در کارخانه گندله سازی شرکت صنعت و معدن گل گهر کار می کند.

علیزاده با بیان اینکه ویژگی های این محصول دارای دو پردازنده متفاوت است که دارای برنامه های منحصر به فرد ، دقیق و تکراری هستند که می توانند در شرایط صنعتی و محیطی دارای درجه حرارت بالا و گرد و غبار باشند ، توضیح داد: قابلیت اتصال سنسورهای تشخیص حریق و سایر دستگاه های ملفه. رفع خودکار و گزارش خسارت توسط هیئت مدیره و گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش توسط شرکت از دیگر مزایای این محصول است.

وی افزود: شرکت ما با کسب دانش فنی در زمینه طراحی این محصول ، توانایی تولید و ساخت محصولات مشابه در صنایع مختلف از جمله سیمان ، شیشه و سرویس بهداشتی را دارد.

ارائه دهنده پروژه یادآور شد: در حال حاضر ، این شرکت در سه زمینه مختلف از قطعات و تجهیزات ماشین آلات سنگین ، سیستم های اندازه گیری و تجهیزات و ابزارهای صنعتی فعال است و در طراحی و ساخت محصولات پیشرفته مطابق با استانداردهای مدرن جهانی به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا