بستر رشد صادرات کالاهای ایرانی به آسیای میانه فراهم شود

شیمیشی/گیلان نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: از آنجایی که کالای ایرانی در اکثر شهرهای آسیای میانه رواج دارد باید از این قابلیت استفاده کرد و بستری برای صادرات کالای ایرانی ایجاد کرد. تا برای افراد داخل مشکلی پیش نیاید.

آیت الله رسول فلاحتی در دیدار سفیر ایران در جمهوری آذربایجان اعلام کرد که جمهوری اسلامی بر اساس سه رکن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تشکیل شده و تاکنون مشکلی در این زمینه وجود نداشته است. پیام و سخنان ایرانیان درباره فلسطین رسید و برخاست.

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در همه جا حضور دارد گفت: جمهوری اسلامی ایران با سه مولفه دیگر عزت، عقل و اقتصاد و بر اساس مصالح ملت و امت اسلامی عمل می کند.

امام جمعه رشتی به فواید رویکرد منطقی و مسالمت آمیز اشاره کرد و گفت: حدود 15 کشور کشور ما را احاطه کرده اند و باید تمام تلاش خود را بکنیم تا این کشورها نسبت به ایران نگاه منفی داشته باشند و جانبداری نکنند.

وی با بیان اینکه ایرانیان مردمی بسیار متفکر، تیزبین، آینده نگر و ارزشمند هستند، خطاب به سفیر ایران در جمهوری آذربایجان گفت: سفرا مسئول رساندن پیام جمهوری اسلامی ایران به مردم هستند و شما باید پیام جمهوری اسلامی ایران را برسانید. جمهوری اسلامی به شیوه ای زیبا، منطقی و هوشمندانه برای مردم آن منطقه.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان بر لزوم تلاش برای تغییر تهدیدات تاکید کرد و گفت: از سوی دیگر آبراهه های تنگه هرمز تا باب المندب و دریای سرخ و اقیانوس هند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ، سالانه حدود 30 درصد از تولید نفت جهان و بیش از 12 هزار کشتی تجاری و نظامی از دریای سرخ عبور می کنند که نشان از اهمیت و حساسیت این آبراه دارد.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: دریاهای ما بهترین بستر برای توسعه مبادلات تجاری و دریایی است و انتظار می رود سفرای ایران در این زمینه تلاش های لازم را انجام دهند و از آنجایی که کالاهای ایرانی در اکثر شهرهای آسیای میانه رواج دارد. باید از این توانایی استفاده شود، صادرات کالای ایرانی امکان پذیر شود و بستری برای صادرات کالای ایرانی فراهم شود تا برای مردم داخل مشکلی پیش نیاید.

امام جمعه رشتی با اشاره به فعال شدن ایران در زمینه صادرات محصولات فنی و مهندسی خاطرنشان کرد: سفیر جمهوری اسلامی ایران باید برای حفظ منافع کشور و مردم آن منطقه تلاش کند تا زمانی که مردم احساس کنند ایران ایران ایران است. پناه و پناه و پناه.منافعت را بده. در عین حال به حاکمیت آن کشور احترام بگذارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا